na 1,5 week nieuwe klant te zijn werkt de pickx app nog steeds niet.
FYI:proximus forummedewerkers kunnen je instelling/koppeling met Myproximus eens bekijken als ze hier terug de draad opnemen
gegevens toegevoegd
gegevens toegevoegd
hi, dit zou nu voor je moeten werken
zal het straks even bekijken, bedankt alvast
Het is nu dag 4 dat de app niet werkt krijg melding dat er een onverwachte fout is opgetreden en dat het wordt onderzocht
Blijkbaar reageren ze op de forum ook niet.
PS; nu zal je verder moeten afwachten op reactie/hulp van een proximus forummedewerker tot maandag aangezien zij in het weekend hier niet langskomen.
Ik heb mijn gegevens toegevoegd
App werkt nog steeds niet
Ik heb mijn gegevens toegevoegd
App werkt nog steeds niet
hi, kan je dit nu nog even proberen? dit zou voor je moeten werken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.