Mijn Proximus Pickx App werkt niet meer na mijn verhuis. ik krijg de foutmelding dat mijn account niet gekoppeld is. Kan U dit aanpassen?
Alvast bedankt!
Mijn Proximus Pickx App werkt niet meer na mijn verhuis. ik krijg de foutmelding dat mijn account niet gekoppeld is. Kan U dit aanpassen?
Alvast bedankt!
Kan je het nog even uitproberen? De koppeling zou nu in orde moeten zijn.
Dit werkt perfect! Waarvoor dank!
Ik heb echter nog een probleem gemerkt net. Als ik me inlog op de MyProximus website via PC krijg ik volgende melding:
Beste klant. We hebben gemerkt dat uw login geen gevalideerd e-mailadres is. We gebruiken dit om u nodige informatie te sturen of om uw account opnieuw in te stellen. Gelieve uw login aan te passen naar een geldig e-mailadres.
E-mail*
rien@messens.be
Bevestig
Echter de knop bevestig kan ik niet aanklikken en dit is wel degelijk mijn email adres.
Ik heb mijn email kunnen veranderen naar deze van mijn zoon en toen kreeg ik de bevestigingsemail wel en nu werkt het. Nu kan ik het echter niet meer terug veranderen naar mijn eigen email adres. Ik dacht zo een nieuwe bevestigingsemail te kunnen krijgen...
Ik heb hier een case voor aangemaakt naar het My Proximus team case id: 44926180
Je zal hiervan op de hoogte gehouden worden.
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.