Vraag

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld...

  • 2 november 2019
  • 11 reacties
  • 169 Bekeken

Ik wil inloggen de pickx app op mijn smartphone maar krijg steeds de melding dat deze login niet gekoppeld is aan een proximus pickx account. Ik log in nochtans in als beheerder… 


11 reacties

TUI: maandag als de proximus medewerkers hier op het forum terug langskomen kunnen ze je profiel even natrekken om dit verder in orde te kunnen brengen.

Ik heb exact dezelfde probleem, een paar keer voor gebeld maar geen oplossing.

Reputatie 7
Badge +4

@Thais81  en @nour1980  het zou in orde moeten zijn

Hij werkt bedankt samuelD 👍

Hier net hetzelfde. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je profiel aangepast. Dit zou nu in orde moeten zijn.

Beste,

 

Hier ook het geval, proximus pickx niet gekoppeld aan account..

Reputatie 7
Badge +3

@DEN_PILS 

Je account is gekoppeld, kan je de pickx app eens uittesten?

 

Geert

Voor mij ook account niet gekoppeld. De oplossing komt eraan …..Ik voel het. c;

 

Reputatie 7
Badge +4

@carine.schepers volgens wat ik zie is je account wel gekoppeld, wat voor problemen ervaar je juist? 

Het is opgelost.

Dank je wel

Reageer