pickx app problemen met opnames na de update van 29/11
Sedert de meest recente update van de pickx app op zowel mijn android telefoon als tablet zie ik mijn eerdere opnames niet meer. Via een ongesupporteerde weg heb ik dan een oude versie geïnstalleerd.
Wanneer wordt dit opgelost?!!
Ik heb al eerdere topics gezien over hetzelfde probleem.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben een relatief nieuwe klant, dus ik heb altijd de versie van 29/11 gehad.
b.v. “Afspeelbaar” Home and Away. Als ik er op duw zie ik het volgende: Als ik duw en switch tussen “afspeelbaar”, “opgenomen” en “gepland”, dan krijg ik telkens een andere resultaten set te zien van geplande opnames (soms eens één minder of meer, maar altijd een ander resultaat, zelf op hetzelfde tab). Afspelen is totaal onmogelijk. Via de Pickx website klopt het dan weer wel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.