Skip to main content

Sedert de meest recente update van de pickx app op zowel mijn android telefoon als tablet zie ik mijn eerdere opnames niet meer. Via een ongesupporteerde weg heb ik dan een oude versie geïnstalleerd.

Wanneer wordt dit opgelost?!!

Ik heb al eerdere topics gezien over hetzelfde probleem.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben een relatief nieuwe klant, dus ik heb altijd de versie van 29/11 gehad. 

 

b.v. “Afspeelbaar” Home and Away. Als ik er op duw zie ik het volgende: Als ik duw en switch tussen “afspeelbaar”, “opgenomen” en “gepland”, dan krijg ik telkens een andere resultaten set te zien van geplande opnames (soms eens één minder of meer, maar altijd een ander resultaat, zelf op hetzelfde tab). Afspelen is totaal onmogelijk. Via de Pickx website klopt het dan weer wel.

 


Hier idd ook zo!

Waarom wordt dit niet opgelost???


@MB. Zie je dit via de app of de decoder?


Reageer