Skip to main content

Ik heb gisteren  verspreid over de dag 4 verschillende Proximus helpdesk medewerkers aan de lijn gehad in de hoop dat iemand ons een oplossing of een verklaring zou kunnen geven waarom wij niet meer in de mogelijk zijn om de pickx app op onze Apple TV te gebruiken.

De app heeft jaren lang gewerkt. Omdat hij de laatste tijd haperde (blijven laden) had ik de app verwijderd met de bedoeling om hem eens opnieuw te installeren. Dit lukt helaas niet meer. We krijgen enkel nog een zwart scherm met centraal het witte logo. Na een 5-tal seconden sluit de app zich automatisch.

blijkbaar is hier geen oplossing voor?

Men zou dit technisch voor ons uitzoeken en ons telefonisch contacteren, maar tot op heden hebben we nog niemand gehoord.

Bij mij juist hetzelfde probleem dit probleem is al zo lang aan de gang en proximus vertikt het om het op te lossen heb mijn eerst apple tv hierdoor toen afgekoppeld  en een nieuwere versie aangeschaft bij proximus zelf ik dacht dat het aan het apple tv bakje lag blijkbaar niet dus puur geld klopperij noem ik dat aanpassingen voor vernieuwing wel maar het oplossen van het gekende probleem noppes 

betalen moet ge wel elke maand maar niks werkt naar behoren zelfs de klachtendienst heeft nergens een antwoordt voor 


Reageer