Vraag

Pickx app kan niet geopend worden

  • 26 December 2021
  • 12 reacties
  • 128 Bekeken

Bij opstarten app krijg ik steeds deze foutmelding, zowel op iPad als op iPhone.

 


12 reacties

Hallo Proximus. Kan er iemand helpen aub?!

 

Reputatie 5
Badge +2

@Teleugestelde klant Is dit abonneren op iCloud+?


Kan zelf niet wijzigen , tenzij ik aboneer.

Reputatie 5
Badge +2

@Teleugestelde klant Zou u eens kunnen kijken bij: instellingen - Apple id - iCloud - Privédoorgifte dat deze op uit staat?

@DaisyS, kun jij me verder helpen?!

Ervoor geen enkel probleem gehad…

@Teleugestelde klant Ik heb het voor alle zekerheid nog eens bij mij onder iOS15.2 geprobeerd en werkt naar behoren.

Had je vroeger ook problemen of is het recent.

Er waren wel problemen met iOS 15 maar in hoeverre dit nu opgelost is daar zal een Proximus forummedewerker morgen u meer moeten over vertellen.

IOS 15.2 op iPhone en iPad (laatste versie)

Verwijderen en opnieuw installeren haalt niets uit.

@Teleugestelde klant best ook er bij vermelden met welke iOS versie je werkt.

Reputatie 2
Badge

Deze klant is ook ontevreden maar Proximus blijft doof

Reageer