Skip to main content

Bij opstarten app krijg ik steeds deze foutmelding, zowel op iPad als op iPhone.

 

Deze klant is ook ontevreden maar Proximus blijft doof


@Teleugestelde klant best ook er bij vermelden met welke iOS versie je werkt.


IOS 15.2 op iPhone en iPad (laatste versie)

Verwijderen en opnieuw installeren haalt niets uit.


Er waren wel problemen met iOS 15 maar in hoeverre dit nu opgelost is daar zal een Proximus forummedewerker morgen u meer moeten over vertellen.


@Teleugestelde klant Ik heb het voor alle zekerheid nog eens bij mij onder iOS15.2 geprobeerd en werkt naar behoren.

Had je vroeger ook problemen of is het recent.


Ervoor geen enkel probleem gehad…


@DaisyS, kun jij me verder helpen?!


@Teleugestelde klant Zou u eens kunnen kijken bij: instellingen - Apple id - iCloud - Privédoorgifte dat deze op uit staat?



Kan zelf niet wijzigen , tenzij ik aboneer.


@Teleugestelde klant Is dit abonneren op iCloud+?


 


Hallo Proximus. Kan er iemand helpen aub?!


Reageer