Skip to main content

De pickx app geeft volgende melding: "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account"

Op de website “https://www.proximus.be/pickx” kan ik ook geen tv kijken. (“ geen tv-programma beschikbaar “ bij live tv)

Mijn pincode doet ook niets op de website, telkens een melding dat deze niet correct is.

Ik heb een familus account waarbij Pickx inbegrepen is, dus ik veronderstel dat er achterliggend ergens iets is misgelopen?

Ter info: Morgen als de mensen van het proximus forum team hier terug langskomen zullen ze dit verder voor je oplossen.


Kan je dit nu even testen aub?


Zowel de app als de website werken nu, bedankt!


hier net hetzelfde probleem....


Dit zou nu moeten werken. Kan je het even testen aub ?


Beste,

Op dit moment werkt mijn Pickx niet. Ik ben sinds vandaag bij Proximus en wil graag de tv app op mijn gsm gebruiken. Kan u de settings aanpassen zodat dit wel mogelijk is? Alvas bedankt.


@Filip Van Huffel 

Je account werd gekoppeld. Kan je de app eens uittesten?

 

Geert


Beste,   Bedankt voor de mail.

Het blijkt nog niet te lukken.

Op de computer krijg ik: Geen tv programma”s beschikbaar.

  Ook op de gsm luk het nog niet. Ik kan wel inloggen maar niets afspelen. Stream not available komt erop.   Mvg, Filip

Beste,   Bedankt voor de mail.

Het blijkt nog niet te lukken.

Op de computer krijg ik: Geen tv programma”s beschikbaar.

  Ook op de gsm luk het nog niet. Ik kan wel inloggen maar niets afspelen. Stream not available komt erop.   Mvg, Filip


Kan je het nu nog eens proberen?

 

Geert


Beste Geert,

 

Op de GSM werkt het nu. Op de laptop nog niet.

 

Mvg,

 

Filip


Heb je al via een andere browser (edge, firefox, google chrome,...) geprobeerd?

 

Geert


Beste Geert,

 

Alles werkt nu.

 

Hartelijk dank.

Filip