Vraag

Pickx app blijft laden

  • 27 October 2019
  • 30 reacties
  • 3627 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Wanneer ik wil inloggen in de pickx app blijft deze maar laden. Ik ben ondertussen 6 maanden klant, ik heb reeds gebeld naar de klantendienst voor andere problemen. Ze verzekerden mij dat ik zeker op de pickx app zou kunnen, maar helaas, tot op vandaag nog altijd niet. 

Dit is op een iphone 8. Ik verwijderde en installeerde de app al opnieuw. Wat kan ik doen? 

Ik heb mij ingelogd en telkens als ik hem opstart blijft hij laden, op de laptop kan ik wel inloggen maar geen tv kijken heb dan een software update gedaan omdat ik dacht dat het daaraan lag maar werkt nog steeds niet.

@ThierryW  Ja, ik heb de app nu al meermaals opnieuw geïnstalleerd. In mijn internetbrowser lukt het wel gewoon. Het blijft maar laden nadat ik inlog.

TUI: dinsdag kunnen de proximus medewerkers je verder helpen hier op het forum als ze terug langskomen.

Wanneer ik inlog op de Pickx app blijft het maar laden. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en mijn toestel opnieuw opgestart. De pickx app zit ook in mijn abbonement. Hoe komt dit?

Ik heb helemaal het zelfde probleem dit via het account van mijn moeder (bievr@skynet.be)

Reageer