Wanneer ik inlog op de Pickx app blijft het maar laden. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en mijn toestel opnieuw opgestart. De pickx app zit ook in mijn abbonement. Hoe komt dit?
Wanneer ik wil inloggen in de pickx app blijft deze maar laden. Ik ben ondertussen 6 maanden klant, ik heb reeds gebeld naar de klantendienst voor andere problemen. Ze verzekerden mij dat ik zeker op de pickx app zou kunnen, maar helaas, tot op vandaag nog altijd niet.
Dit is op een iphone 8. Ik verwijderde en installeerde de app al opnieuw. Wat kan ik doen?
Ik heb mij ingelogd en telkens als ik hem opstart blijft hij laden, op de laptop kan ik wel inloggen maar geen tv kijken heb dan een software update gedaan omdat ik dacht dat het daaraan lag maar werkt nog steeds niet.
TUI: dinsdag kunnen de proximus medewerkers je verder helpen hier op het forum als ze terug langskomen.
Wanneer ik inlog op de Pickx app blijft het maar laden. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en mijn toestel opnieuw opgestart. De pickx app zit ook in mijn abbonement. Hoe komt dit?
Ik heb helemaal het zelfde probleem dit via het account van mijn moeder (bievr@skynet.be)
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.