vorige week vrijdag heeft een installateur hier ons fiber abbonement in werking komen stellen. Enkel de Pick app / website werkt niet.
telkens als ik mij aanmeld krijg ik de melding dat mijn account niet herkend wordt of nog niet gekoppeld werd. Volgens de vele telefoontjes met de klantendienst zou het moeten werken… wat dus niet het geval is.
Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen natrekken of dit ook doorgestroomd is in hun systeem, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen natrekken of dit ook doorgestroomd is in hun systeem, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.