Beantwoord

pickx account niet gekoppeld

  • 10 September 2020
  • 27 reacties
  • 303 Bekeken

Goeiemiddag,

 

Het lukt niet om in te loggen op de pickx app.

mijn account zou niet gekoppeld zijn.

is het mogelijk om dit even na te kijken?

 

alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 September 2020, 13:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

27 reacties

@PeterA  @jdgr  kunnen jullie even de app opnieuw testen
deze zou moeten werken voor je

Super bedankt 

@PeterA  @jdgr  kunnen jullie even de app opnieuw testen
deze zou moeten werken voor je

Schitterend, voor mij werkt het nu.

Bedankt!

 

Peter

Reputatie 7
Badge +4

@PeterA  @jdgr  kunnen jullie even de app opnieuw testen
deze zou moeten werken voor je

Ik heb ook het zelfde probleem met mijn Pickxs app. Kan iemand ook mij helpen. Ben sinds enkele dagen klant bij proximus. Mijn gegevens zijn bij mijn profiel ingevuld. 

Hoihoi,

ik heb ook hetzelfde probleem. Zou iemand dit ook een keer willen bekijken aub? 
Alvast bedankt!

 

Peter


hi, kan je het klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile ?
dan doe ik hiervoor het nodige

Ik heb mijn profiel in orde gebracht. Hopelijk kan je hiermee verder.

Reputatie 7
Badge +4

Hoihoi,

ik heb ook hetzelfde probleem. Zou iemand dit ook een keer willen bekijken aub? 
Alvast bedankt!

 

Peter


hi, kan je het klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile ?
dan doe ik hiervoor het nodige

Hoihoi,

ik heb ook hetzelfde probleem. Zou iemand dit ook een keer willen bekijken aub? 
Alvast bedankt!

 

Peter

Reputatie 7
Badge +4

Heb zelfde probleem account niet gekoppeld graag hulp.

hi, dit zou nu voor je moeten werken

Heb zelfde probleem account niet gekoppeld graag hulp.

Reputatie 7
Badge +4

@maxime.terneu kan je dit nu nog even testen aub?

Kan dit probleem voor mij ook opgelost worden aub?

Gelukt! Bedankt voor de vlotte respons.

@Simon.de.beukeleer Ik heb de koppeling voor je even gereset. Kan je het nog eens proberen?

Hi

Nog steeds niet.

Mvg

Simon

 

Hallo

Ik kan ook niet connecteren met pickx.

Kunnen jullie dit controleren aub?

 

Bedankt.

@Simon.de.beukeleer Dit lijkt voor je nu alleszins in orde te staan. Kan je het nog even uitproberen?

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat de proximus medewerkers morgen direct hiermee van start kunnen gaan als ze op het forum langskomen.

Hallo

Ik kan ook niet connecteren met pickx.

Kunnen jullie dit controleren aub?

 

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

@monique1948 Dit is normaal vermits ik een foutmelding kreeg als ik het voor u in orde probeerde te maken. Dit is in onderzoek. We houden je op de hoogte zodra het in orde is.

Lukt nog steeds niet om in te loggen op de pickx app

@Viri voor jou is het in orde. Kan je eens testen ? 

@monique1948 Ik krijg een foutmelding als ik het voor u in orde probeer te maken. Ik overleg verder met een collega en hou je op de hoogte. 


Beste,

Hartelijk bedankt.

Ik heb kunnen inloggen.

Reputatie 7
Badge +4

@Viri voor jou is het in orde. Kan je eens testen ? 

@monique1948 Ik krijg een foutmelding als ik het voor u in orde probeer te maken. Ik overleg verder met een collega en hou je op de hoogte. 

FYI: als de prox forummedewerkers hier langskomen wordt dit verder onderzocht.

Goeie middag,

Ik heb hetzelfde probleem.

Wat moet ik hiermee doen, aub?

Alvast bedankt.

mvg,

wat moet ik doen krijg ook steeds dat het account niet gekoppeld is

Graag gedaan! Mocht je nog problemen hebben, dan weet je ons te vinden :wink: