Vraag

pickx account

  • 5 July 2020
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

graag had ik extra hulp ivm pickx account

ik ben beheerder van de proximus app. nu wil my pickx instaleren, ik krijg steeds de melding “deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account”

ook wil mijn man op zijn gsm deze app gebruiken en bij hem werkt het ook niet.

 

Kunnen jullie ons helpen? Ben nog maar van maandag klant en heb al via de telefoon helpdesk van jullie gecontacteerd, helaas nog niet inorde. Via de winkel, ook nog niet inorde. Niemand kan dit precies oplossen.

maar een factuur krijgen we dan wel al??? Dat werkt wel


5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Best wachten tot morgen, dan komen proximusmedewerkers op het forum naar de problemen zien, en dat wordt dan wel opgelost.

Beste,

 

wij hebben dit probleem ook nog steeds en zijn reeds klant van eind mei.

kan dit voor ons ook even bekeken worden?

 

groeten,

‘inge

Dat zal morgen zeker door iemand van proximus zelf zeker nagekeken worden.

Reputatie 7
Badge +4

hi @ingevanrutten77  @greetbouchier  kan je dit nog even proberen ?
dit zou voor je moeten werken

Dank je wel ! Ik kan inloggen zonder foutmelding. Krijg wel de melding dat de stream niet beschikbaar is als ik het op mijn gsm bekijk maar dat is misschien omdat ik momenteel niet op onze wifi zit? 

Reageer