Beantwoord

pickx


Ik werk met de pickx-app via apple-tv. Enkele dagen geleden vroeg men om het gebruik van mijn locatie toe te laten. Ik heb hier negatief op geantwoord en sindsdien werkt pickx niet meer. Diverse contacten met de klantendienst brachten geen oplossing. Het blijkt dat het gebruik van mijn locatie verplicht is. Hoe kan ik dit aanpassen?

 

icon

Beste antwoord door Jos Vandormael 4 March 2023, 23:00

Bekijk origineel

11 reacties

ter info: hier vind je wat info → Pickx-app bekijken via Apple TV | Proximus

eventueel als het niet lukt de app opnieuw eens installeren 

 

De Pickx app opent niet nadat ik de vraag om mijn locatie te gebruiken niet positief beantwoord heb.

Ik heb al driemaal contact gehad met de proximus klantendienst.

De derde medewerker heeft mij doorgewezen naar Apple op het nummer 0800 80407.

Ook de medewerker van Apple kon mij niet helpen, hij heeft een ticketnummer aangemaakt.

Intussen heb ik alles van het begin opnieuw geïnstalleerd na uitloggen en verwijderen van de app.

De vraag voor toegang tot mijn locatie komt niet meer. De installatie verloopt vlot maar de app gaat niet meer open.

het enigste wat ik hier wel soms lees is dat het soms nodig is om pickx terug in gang te krijgen is van de “Apple TV” zelf te resetten. Maar anders kun je eerst nog wat afwachten of hier iemand meer weet over dit probleem en je het mss ook kunt zonder resetten van je apple tv toestel. Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee. 

een andere oplossing die ook soms gebruikt wordt is: 

Log eerst uit in de Pickx App.
Vervolgens de cache van de Pickx app wissen via de instelling Apps in je toestel.
Dan de app verwijderen . 
Toestel herstarten en de Pickx App opnieuw installeren.

Beste Martin, ik begrijp je niet goed.

ik heb nog ondertussen wat toegevoegd aan mijn bericht

Bedankt Martin, ik ga het een en ander uitproberen.

Marten, het is gelukt om de Apple TV te resetten en Pickx opnieuw te installeren. En alles werkt weer!! Bedankt.

@Jos Vandormael Blij te horen dat ik je toch heb kunnen verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  Dank je wel Martin

Als ik mij inlog krijg ik elke keer “We konden uw account niet verifiëren. Probeer het opnieuw.” op de site https://www.proximus.be/pickx/nl/televisie/tv-gids en kan ik elke keer na 15sec herproberen maar lukt niet, op de Pickx app werkt het wel.

Reputatie 7
Badge +3

@Lammens Geert

Kan je aub je forum profiel verder aanvullen met klantgegevens?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 Groeten

Tina

Reageer