Vraag

pickx


Beste

De Proximus Pickx app werkt niet meer. 

Telkens verschijnt “stream niet beschikbaar” op het scherm van de smartphone.

Heb app al verwijderd en opnieuw gedownload, maar dit werkt niet. 

Toestel Samsung s10.


10 reacties

Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

werkt het nog via de webversie van pickx.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
 

Reputatie 7
Badge +5

@Koen Schelpe Doet zich dit nog steeds voor? Sinds wanneer heb je dit? Heb je het enkel op de app of ook via de web versie?

@DaisyS  Dit doet zich al een tijdje voor. Online werkt het. Ik heb dit probleem enkel in de app

Reputatie 7
Badge +3

@Koen Schelpe 

hoe zijn de andere streams op je toestel samsung S10? Youtube? VTM GO, VRT NUapp?

 

Geert

Mijn Proximus Pickx app werkt al 3 dagen niet meer krijg melding dat er een onverwachte fout is opgetreden en dat dit onderzocht word.

Blijkbaar word er niets ondernomen!!!

@GeertC YouTube werkt wel, vrt nu ook

Reputatie 7
Badge +4

@Koen Schelpe Kan je je inloggen op de app nadat je hem opnieuw geïnstalleerd hebt ? Zo ja, heb je dan zowel bij live tv als opnames problemen ?

@Koen Schelpe @Valentino46 Ik zie dat de app ook nog op andere toestellen geïnstalleerd is. Werkt hij daar wel op ? 

@Valentino46 Je hebt het max aantal geristreerde toestellen bereikt. Je kan toestellen waarop je de pickx app niet meer gebruikt verwijderen uit de lijst via de pickx app of via de menu van je decoder

- op afstandsbediening op knop menu drukken
instellingen kiezen (tandwieltje/radertje rechtsboven selecteren)
beheer van de toestellen selecteren
daar kun je dan naar het toestel gaan om het te verwijderen

 

Ik had de app op 2 toestellen heb ze verwijderd op de 2 toestellen en op 1 toestel terug geïnstalleerd probleem nog niet opgelost!!!!!

@HadewychT Ik kan de opnames beheren via mijn smartphone. Live kijken lukt me niet.

Ik kan geen van beide ik krijg een melding dat er een fout is opgetreden en dat dit word  opgelost dit is nu al de vijfde dag maar er word niets opgelost. 
App van vrt en vtm werken wel. 

Reageer