Beantwoord

PICKX

  • 15 January 2021
  • 6 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik heb 1GB op mijn pickx staan en weet langst geen kanten wat het mij gaat kosten als ik er bv dagelijks gebruik van maak wie wel ??

Annita 609384337-035413-887

icon

Beste antwoord door tina.b 18 January 2021, 11:01

Bekijk origineel

6 reacties

FYI: Hoeveel data verbruikt Proximus TV op gsm of het web? | Proximus

Reputatie 1
Badge

bedankt voor de info Martin.En hoe weet ik welk type van Pickx ik heb, ik kan blijkbaar 1 GB gebruiken,kunt ge dit verhogen, zo ja op welke manier .Annita

ik ben niet van Prox zelf dus kan ik niet weten welk type van abonnement je hebt kun je dit nergens zien via http://myproximus.be 

NB: of iemand van Proximus zelf nog reageert deze avond is niet zeker, dan zal dit maar pas maandag zijn aangezien ze in het weekend hier niet langsgekomen, wel is 080022800 nog bereikbaar dan.

Reputatie 1
Badge

ok, maar als ik op de url klik blijf het wieltje draaien en draaien enz. prettig weekend Martin.mvgr Annita

@annita je kunt de link ook proberen door eerst een private pagina te open in je brovers via de toetscombinatie: CTRL+SHIFT+N (als erom gevraagd wordt de cookies aanvaarden).

Heb je de Myproximus app niet staan op je smartphone dan kun je daarlangs ook proberen

Voor u ook een prettig weekend,

groeten,
Martin.

Reputatie 7
Badge +3

@annita 

de pickx app heeft 1 GB volume voor gebruik via het web 3G 4G … , dit kan niet verhoogd/aangepast worden.

via wifi wordt er niets afgetrokken van je 1 GB…

Als je bundel is opgebruikt, worden de standaard internet data tarieven aangerekend.

Via je MyProximus app kan je je verbruik opvolgen.

ter info : 

  • 1 uur kijken in HD-kwaliteit: +/- 700 MB
  • 1 uur kijken in standaardkwaliteit: +/- 570 MB

prijs buiten te bundel : Surf: €0.10/MB

groeten

Tina

Reageer