Beste, mijn pickx-app werkt niet. Dit zit namelijk in mijn pakket! Kan u mij soms helpen? Hij gaat open maar kan niets bekijken via de ipad en/of iphone
ter info:
koppeling van Proximuspickx aan je MyProximus account zal nog niet volledig in orde zijn, dit kan nagetrokken en rechtgezet worden als iemand van Prox zelf morgen terug langskomt hier op het forum.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
Je profiel is wel degelijk in orde. Wat loopt er juist mis, krijg je een foutmelding,...? Werkt hij op sommige toestellen wel ?
Ik zie dat je hem ook op verschillende toestellen geïnstalleerd hebt waaronder sommige met dezelfde naam. Het kan den ook geen kwaad om toestellen die je niet meer zou gebruiken te ontkoppelen.
Je kan de app met dezelfde login installeren op maximaal 10 verschillende mobiele toestellen (PC en laptop tellen niet mee). Beschik je over een nieuw toestel? Dan kan je je oude toestel ontkoppelen via het instelmenu van zijn decoder.
Stap 1
Druk op de MENU knop van de afstandsbediening en ga naar "Instellingen".
Stap 2
Ga naar "beheer toestellen".
Stap 3
Ga naar "gekoppelde tablets en smartphones".
Stap 4
Druk onderaan op "een toestel ontkoppelen".
Stap 5
Selecteer het toestel.
Stap 6
Druk op "bevestigen" om het toestel te ontkoppelen.
Er is ook een probleem gekend met de app op iOS. Het zou echter in orde moeten zijn na een herinstallatie. Je zou dan versie 5.4.7 moeten hebben. Het wordt sowieso nog verder opgelvolgd door onze specialisten.
Ik heb de gekoppelde toestellen verwijdert. Heb dan opnieuw mijn ipad ingelogd maar werkt nog altijd niet, heeft ook de versie die u mij vernoemt. Kan het zijn omdat ik de beta versie van ios 14 test dat het hierdoor word geblokkeert? Mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.