Skip to main content

Ik probeer sinds gisteren in te loggen op pickx . Ik ben een nieuwe klant . Maar het lukt niet als ik mijn gegevens met paswoord invul krijg ik direct erna weer een inlog scherm . Wat moet ik doen ? Iemand een oplossing ? Ik heb de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd . 

Tis in orde merci


Kan je dit nu nog even testen aub?


@nicolas7 het is nu ook wel een periode in het verlof waar de bezetting ook lager is. 

Maar als ze hier je post doornemen zou dit vlug moeten opgelost zijn,

zoals je ziet hier is men ook bezig aan de oplossing → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/foutmelding-pickx-app-50982#post659536


Dat zou kunnen maar probeer Proximus zelf maar eens te bereiken . Messenger lukt voor geen meter .


Waarschijnlijk is als nieuwe klant deze nog niet niet gekoppeld aan je account, maar als prox medewerkers hier de draad opnemen kunnen ze dit natrekken/oplossen voor u.


Reageer