Vraag

picks op pc browser

  • 7 September 2021
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Waarom krijg ik nog steeds geen BBC op de picks via PC maar enkel via de decoder? Wat is de reden? Zo is dat toch geen volwaardig alternatief voor je tv in de woonkamer?

En nog iets: in plaats van steeds dat nietszeggende “oeps, er ging iets mis” wanneer er bvb. een DRM-plugin moet worden geïnstalleerd een iets meer duidelijke foutmelding geven, zou nuttig zijn.


3 reacties

Dat zal weer iets te maken hebben met de zender zeker die daar toelating voor moet geven, nee?

Pickx Tv zenders - Belgische en buitenlandse zenders | Proximus

Reputatie 4
Badge +1

Als dat permanent zo is (heb nog nooit anders geweten bij BBC 1 en 2) is het belachelijk dat deze zenders in het live overzicht staan. Als je er op klikt steeds dezelfde irritante boodschap. 

Heel PX doet mij toch heel dikwijls aan een bepaalde comedyreeks denken, hoor…

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Van het zenderoverzicht op deze PDF klopt ook geen fluit. Icoontje “Beschikbaar (...) dankzij de Proximus Pickx-app” staat bij geen enkele zender vermeld. Echt goe bezig, Proximus!

https://www.proximus.be/dam/jcr:810fbecd-d01e-4c11-836e-73cdae9ef3ca/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-flanders-nl~2021-07-28-15-59-01~cache.pdf

(En moet ik de ondertussen al jarenlange traditie verderzetten en weer zagen over wanneer de BBC’s in HD? Ik zal maar zwijgen voor vandaag.)

Reageer