Skip to main content

Sinds een aantal dagen/week is het zo dat wij telkens wij naar TV kijken bovenstaande foutmeldingen heel geregeld verkrijgen.

Onze TV is aangesloten via netwerkkabel maar wij merken dat op datzelfde moment ook onze WiFi verbinding onstabiel is of zelfs wegvalt gedurende verschillende seconden…

Bij het TV kijken is dit zowel bij uitgesteld als live kijken en ongeacht welke TV post en dit kan soms enkele seconden tot wel een minuut duren…

Het lijkt ook alsof onze Down/upload snelheid verminderd is tov het begin v ons ab.

Iemand die hulp kan geven?

Modem is een Sagemcom box V3… en ik heb ook gemerkt dat van tijd tot tijd (binnen het uur), via de user pagina vd modem, dat de netwerk connectiviteit soms effe melding geeft van “netwerk disconnected”…

je kan altijd al eerst proberen om de bbox3 even te resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.

De prox forummedewerkers kunnen ook je lijn eens natrekken op fouten als iemand van hen hier de draad opneemt.


Beste Martijn, 

Reset was gebeurd op de BBox door de mensen v PXS. Niets te vinden van fouten en problemen, zegt men. Daarom TV opnieuw gestart en na 30min, tov reset, terug foutmelding P134…

 


@Fox Dan best afwachten wat een Proximus forummedewerker verder voorstelt, eventueel beslist om een technieker te sturen.

indien je de lijnsnelheid wilt checken kun je dit Indien je een Sagem BBox3 van het type Sagem hebt,  met het Sagemtool door in te loggen als User en het User paswoord (vind je terug op een sticker van je bbox).
→ Sagemtool downloaden


@Fox Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het verder voor je na.


Reageer