Vraag

opzeggen sports

  • 25 May 2022
  • 9 reacties
  • 225 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb een paar dagen geleden de sports zender opgezegd maar het blijft staan op “ we werken eraan “ opgezegd via my Proximus . Tis ni de bedoeling nog een maand extra te betalen omdat het zolang duurt eer het gedeactiveerd word ….

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@nicolas7 

Heb je geen email gekregen ter bevestiging van je opzeg voor Pickx Sports van Proximus met als titel Bevestiging van je wijziging ? Afzender  Proximus <do-not-reply@proximus.com> 

Daar is normaal ook een pdf bijlage bij met als titel Details_van_de_aanvraag.pdf .

Daarop vind je de datum van wijziging en deze datum telt Datum van de aanvraag: dag maand 2022 .

Dit is tevens een bewijs van opzegging met ingang vanaf die datum.

( Waarschijnlijk is het blijven hangen in het systeem bij Proximus, gebeurt soms bij opzeggen via de MyProximus App of via de website.)

Reputatie 2
Badge

Nee geen mail gehad . Lukt niet via app of site . Heb geprobeerd via tv zelf maar staat op we werken eraan … dus het loopt nog steeds 

Reputatie 7
Badge +3

@nicolas7  Dan is het niet doorgestroomd en zit het vast bij Proximus ergens in hun systeem. Indien de opzeg correct geregistreerd is bij Proximus, krijg je direct een email ter bevestiging.

Hopelijk komt er hier op het forum vandaag nog iemand van de Proximus Forum medewerkers langs, want  morgen is een feestdag,  anders dan zal het pas vrijdag zijn. Of anders even bellen naar 080022800 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @nicolas7 ik deed het nodige, order R000000110000MB2V2 is in behandeling: Pickx Sports wordt op 31/05/2022 stopgezet. Een bevestiging volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 2
Badge

Ok merci 👍🏽

Hallo @HeidiE,

Ik heb hetzelfde voor, ook bij mij staat het al dagenlang op “we werken eraan”, zonder dat ik een bevestiging heb gekregen. Zou je voor mij ook eens kunnen kijken?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@purplizer Pickx Sports wordt vandaag opzegd (R000000110000MD9FU). Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Beste,

Ik heb op het einde van de Belgische competitie Picks sports opgezegd.  Vandaag merk ik echter dat het nooit is stopgezet.  Vandaag dan maar een 2e poging, maar ik vind dit niet correct.

Graag wil ik dit hebben rechtgezet.  Kan hiernaar gekeken worden?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@RD_02  Picks sports staat op dit moment inderdaad nog actief. Ik vind geen eerdere aanvraag tot stopzetting van Picks sports terug. Via welke weg had je dit gedaan?

Gisteren heb je een webbestelling gedaan voor de toevoeging van een nieuw gsm-nummer in je pack. Ik heb nu een aanpassing gedaan op dit lopend order om ook Picks sports mee op te zeggen.

Groetjes,
Antonella

Reageer