Vraag

opzeggen pics sports

  • 20 June 2023
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Op 5 juni heb ik via my proximus pickx sports gedeactiveerd. Ik kreeg de melding we werken eraan. Op 10 juni ben ik naar een proximus winkel geweest om dit te melden. De winkelbediende kon het echter ook niet maar maakte een etiket aan . Tot op heden is er nog niets verandert. Graag had ik deze stop gezet gezien de voetbalcompetitie ten einde is .

Groetjes

Filip


2 reacties

@Filip R Omdat de PX forummedewerkers hiervoor het nodige zouden kunnen doen, als ze straks de draad hier terug opnemen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

PS: Louter ter bijkomende info, er bestaan wel verschillende manieren om dit op te zeggen zoals je kunt lezen hier → Pickx sport | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Filip R dossier 52691180 is hiervoor inderdaad in behandeling. De facturatie werd intussen aangepast. Groetjes, Heidi

Reageer