Skip to main content

Ons netflix account werd opgezegd kregen we vandaag via mail.

Zou dit kunnen doordat alles overgezet werd van mijn papa naar mama?

Vul zoveel mogelijk privégegevens in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die je in de andere vakken niet kwijt kan.
Zodoende kunnen de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag om je verder te helpen van zodra ze hier de draad opnemen morgen maandag.  
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  


@BarthierA 

is er een overname geweest ? of stopzetting met nieuwe producten onder een andere naam?

het zou kunnen.  we willen het graag nakijken

vul je in het profiel (zie info Martin) zo veel mogelijk gegevens in ?

Groeten

Tina


@BarthierA  Hetgeen werd opgezegd is de betalingsmethode via de Proximus factuur op naam van jouw papa voor Netflix. Het Netlfix account op zich blijft wel gewoon verder bestaan. Groetjes, Antonella


Reageer