Heb 1 maand gratis all sports genomen en na 1 maand via mijn account geannuleerd met vermelding wordt behandeld maar wat stel ik vast werd toch gefactureerd.Ik raad iedereen aan om voorzichtig te zijn met gratis maand want uiteindelijk gaan ze nu toch verklaren dat ik de behandeling moest opvolge
Ik heb ook all sports stopgezet na bijna een maand gratis maar via myproximus. Ik kreeg binnen enkele uren een sms met de melding dat het abonnement gestopt was, en het is is verdwenen uit myproximus. Kijk eens langs die weg.
Vul ook voldoende elementen aan in uw forumprofiel zodat proximusmedewerkers kunnen nazien . Het gaat bvb om klantennummer, telefoon, ...
graag je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan
zodat straks de prox forum medewerkers direct aan de slag kunnen als ze hier de draad opnemen.
Er staat alleszins geen bedrag voor All Sports op mijn laatste definitieve factuur. Het is compleet OK.
Het was gewoon om te weten of
Het staat op de defenitieve faktuur!
We hebben het blijkbaar niet volgens dezelfde manier opgezegd. Ik heb wel een sms als bewijs, heb jij iets? Een printscreen van de melding “wordt behandeld” zou al veel helpen. Wacht misschien nog efkens tot iemand van Proximus reageert.
Superbedankt voor de opvolging!
Groeten
Ana
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.