Vraag

Opnieuw geen ondertitels bij Familie en Lisa op VTM

  • 29 November 2022
  • 12 reacties
  • 393 Bekeken

Mijn vorige topic, geen nederlandse ondertitels bij VTM... is helaas gesloten omdat het probleem opgelost was, voor 2 dagen, maar nu is het weer hetzelfde. De opnames van Familie van 20u en die van Lisa van 18u20 zijn weer zonder ondertitels als ik ze later bekijk. Ik schakel dan over op VTMGo en daar zijn er wel ondertitels aanwezig. Wat flikken ze daar toch bij VTM? Kan iemand VTM contacteren om dat op te lossen want ik heb ze gecontacteerd via mail maar zonder antwoord...


12 reacties

Update, Familie van 20u bekeken via tvgids, en de ondertitels zijn aanwezig, bekeken via opname, geen ondertitels. Lisa van 18u20 bekeken via tvgids, ondertitels tot de eerste reclame blok, na de reclame geen ondertitels meer. Lisa bekeken via opname, geen ondertitels. Is er iemand die dit begrijpt en ook kan uitleggen? Alvast bedankt voor de info.

Reputatie 7
Badge +3

@gielenje

Heb je wel ondertitels bij andere opgenomen programma’s

 

Geert

Op één, canvas, play4 etc… allemaal met ondertitels, geen probleem. Vandaag familie opgenomen, geen ondertitels, via tvgids naar familie gekeken, wel met ondertitels. Lisa opgenomen geen ondertitels, via tvgids ook niet. Alleen de nederlandstalige programma’s van VTM zijn zonder ondertitels. Als op alle andere zenders wel ondertitels zijn en alleen op VTM niet, moet je niet verder zoeken. Kan iemand VTM erop wijzen van het probleem want ik ontvang geen antwoord op mijn e-mail... 

Reputatie 7
Badge +4

@gielenje Ik zie dat je 2 decoders hebt. Heb je dat probleem op beide decoders ? Als dat zo is, zullen we het hier intern ook doorgeven naar de dienst die verantwoordelijk is voor de ondertiteling. 

De 2de decoder getest op ondertitels en hier werken de ondertitels helemaal niet. Totale reset decoder gedaan zonder succes. Deze decoder wordt niet veel gebruikt en daarom niet opgemerkt van geen ondertitels. Graag doorgeven aan de dienst ondertitels… Alvast bedankt.

7 dagen geleden gevraagd om de dienst ondertitels op de hoogte te brengen van het probleem, nog geen reactie mogen vernemen. Graag actie A.U.B…

Gisteren nog steeds geen ondertitels bij VTM, en alleen bij VTM. Ik vermoed dat ik niet alleen dat probleem heb…? 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@gielenje  kijk hier eens .

nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/probleem-v7-decoder-57224?postid=713425#post713425

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/probleem-v7-decoder-57224?postid=713350#post713350

 

  •  

Reputatie 7
Badge +3

@gielenje @GeertC @HadewychT 

Dit is het antwoord dat ik kreeg van VTM  met het probleem van ondertitels.

Dag Patrick,

 

Bedankt voor je bericht. We ondervinden langs onze kant geen hinder.

Aangezien het probleem bij Proximus ligt, kunnen wij hier helaas weinig aan doen.

We raden je aan om Proximus zeker te blijven contacteren. Hopelijk wordt er snel een oplossing gevonden!

Groetjes, VTM

Ook zijn er ondertussen ook problemen met ondertitels op TF1 en France2.

Goed nieuws, al een paar dagen heb ik terug ondertitels bij VTM programma’s. Ik laat dat nu pas weten om zeker te zijn dat dit blijvend is. Hopelijk blijft dit zo, ik hou het in de gaten...

Slecht nieuws, na 2 maanden is het probleem met de ondertitels terug. Zowel Familie, Lisa als Echte verhalen, de kliniek worden weer uitgezonden zonder ondertitels. Nu heb ik dat probleem opgelost door naar deze series te kijken op VTMGo met ondertitels. Dus vermoed ik dat VTM ze wel meestuurd maar dat ze bij Proximus niet doorgestuurd worden. Op één is er geen probleem met de ondertitels. Kan dat bij Proximus eens nagekeken worden? En waarom ligt dat probleem alleen bij programma’s van VTM?

Reputatie 7
Badge +4

@gielenje Ik laat dit voor je nakijken. 

Reputatie 7
Badge +4

@gielenje Ondervind je dit probleem nog steeds? We hebben het hier een aantal keer getest, maar krijgen wel ondertiteling. 

Als je het probleem nog steeds hebt, is dat dan op beide decoders, soms of altijd ? Heb je eventueel al eens geprobeerd om de ondertiteling af te zetten en terug te activeren ? 

Reageer