Vraag

Opnemen van kanaal PICKX Live

  • 7 December 2022
  • 6 reacties
  • 243 Bekeken

Ik heb al meermaals met de technische dienst gebeld, resets gedaan enz, maar men blijk de vraag niet te begrijpen. Ik kan niet opnemen van 1 kanaal: Pickx Live  (veldrijden). De rest van de kanalen werkt wel.

Er bestaat al een conversatie van 2 jaar geleden maar ook daar is nooit en antwoord op gekomen: pickx programma opnemen | Proximus Forum

 

Is dit nu mogelijk of niet?

 

Alvast bedankt.

 

Marc.


6 reacties

Reputatie 1
Badge

@CramTrassam 

Hieronder op de link kom je op het Franse forum, daar werd dezelfde vraag gesteld, hou de link enkele dagen in het oog want er moet ook nog antwoord komen...

https://fr.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/impossible-d-enregistrer-la-chaine-pickx-live-canal-100-fr-ou-350-nl-58136

ProxiTim 

Ok, dank u. Ik hou dit in de gaten. 

En laat ons ook eens weten wat de voorgestelde oplossing was dan.

Zeker, doe ik. 

Reputatie 1
Badge

Ik heb het nog eens nagevraagd op het Franse forum, afwachten nu.

ProxiTim

Ik ben uiteindelijk gebeld door iemand van de technisch dienst en die wist mij te vertellen dat opnames van het kanaal Pickx Live niet mogelijk zijn op om het evene welk medium (TV-box, PC, Smartphone en tablet) om wille van het ontbreken van licenties. Hoewel Belgacom/Proximus de licentie heeft voor Cyclocross geldt die enkel voor cyclocross. Op het kanaal kan men echter geen verschil maken tussen een programma met licentie en één zonder. Resultaat: Pick Live beschik niet over ALLE licenties dus GEEN opname. Begrijpen wie begrijpen kan.

Reageer