Beantwoord

Opnemen V7

  • 17 May 2023
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

Sinds ik een V7 kreeg na vele problemen. Heb ik een nieuw probleem nl als ik iets opneem dat uit twee afleveringen  bestaat gaat alles goed tot pakweg de helft van de tweede aflevering . Blijkbaat stopt hij halfweg de tweede aflevering met opnemen. Vroeger met mijn oude kon ik probleemloos twee afleveringen opnemen…. 

Wat is hier aan de hand????

icon

Beste antwoord door Martin 18 May 2023, 11:09

Bekijk origineel

5 reacties

Bedoel je 2afleveringen na mekaar opnemen?
Ben je zeker dat je ze allebei hebt opgenomen of enkel de eerste aflevering? Er wordt toch een half uur extra opgenomen na einde programma, en daar lijkt het hier op.
Heb je voor serieopname gekozen?

Dat was serieopname, het lijkt erop dat hij enkel één aflevering opneemt met dat half uur extra.

@jempi47 Als je de tweede opname die direct volgt op de eerste nu ook eens als serie opname probeert op te nemen lukt dit?

Ik weet nu niet of het een typisch gekende fout is bij de V7, dit kunnen de PX forummedewerkers mss morgen weten te vertellen en of er oplossing voor is?

Reputatie 7
Badge +3

@jempi47 Met de V7 decoder zijn er al een tijd problemen voor serieopnames met 2 of meerdere afleveringen na elkaar.

Als dit via de decoder word geprogrammeerd, word er maar enkel de eerste aflevering opgenomen tot 30 minuten na uitzending van de eerste aflevering.

Daarom dat je een stuk van de tweede aflevering ziet die deel uitmaakt van de 1ste opgenomen aflevering in serie. en deze word verkeerdelijk vermeld in de opnames als opname 2.

Proximus is hier al enkele maanden van op de hoogte maar heeft tot op heden nog geen oplossing gevonden.

 Er werd toen aangeraden via onderstaande mogelijkheden een serie opname te programmeren.

Serie opnames  best programmeren  via de Pickx App of de  Proximus Pickx website TV gids  daar inloggen met je MyProximus inlog emailadres en wachtwoord , in de TV gids het op te nemen programma selecteren voor serie opname.

Serie opnames  best programmeren  via de Pickx App of de  Proximus Pickx website TV gids  daar inloggen met je MyProximus inlog emailadres en wachtwoord , in de TV gids het op te nemen programma selecteren voor serie opname.

bedankt zal het eens proberen

Reageer