Sinds de laatste week of 2 als in iets probeer op te nemen klopt dit niet met de gids. Heb de indruk dat de opnames telkens een uur achter lopen
Iemand een oplossing hiervoor of enig idee waar Proximus deze keer weer mee bezig is?
Sinds de laatste week of 2 als in iets probeer op te nemen klopt dit niet met de gids. Heb de indruk dat de opnames telkens een uur achter lopen
Iemand een oplossing hiervoor of enig idee waar Proximus deze keer weer mee bezig is?
Er waren problemen met de TV-gids bij Discovery. Als je van die zender wilde opnemen zal dat het probleem geweest zijn. In dat geval kan je me de opnames oorgeven en kan ik dit verder onderzoeken.
Voornamelijk discovery channel. echter ook sommige andere kanalaen. Had deze morgen gebeld en ze hebben moden gereset. dus hopelijk lost dit het probleem op.
Beste het blijkt dus nog altijd niet opgelost te zijn. Logens de gids vandaag was het om 18u30 op discovery deadliest catch echter de opname die is gebeurt is salvage hunters. Om 19u30 zou het deadliest catch bloodline moeten zijn echter als ik nu live tv kijk is het de repair shop.
wanneer zouden deze problemen opgelost zijn?
Bij tlc is het trouwens hetzelfde probleem
Beste het blijkt dus nog altijd niet opgelost te zijn. Logens de gids vandaag was het om 18u30 op discovery deadliest catch echter de opname die is gebeurt is salvage hunters. Om 19u30 zou het deadliest catch bloodline moeten zijn echter als ik nu live tv kijk is het de repair shop.
wanneer zouden deze problemen opgelost zijn?
Ok tof hopelijk snel opgelost. Indien ik het me goed herinner hebben ze juist de prijs verhoogt van de abonnementen om kwaliteit te verzekeren. Gezien de kwaliteit duidelijk niet verzekerd is vraag ik me af of ze op zijn minst het respect hebben om een krediet nota te sturen voor zolang het probleem blijft. Of is dit wishful thinking.
Discovery Benelux gaat rechtstreeks contact opnemen met Proximus , heeft Dunja van Discovery Benelux me laten weten.
Beste Patrick,
Ik kreeg inderdaad gister bericht dat het was opgelost, maar we gaan weer even contact met ze opnemen. Super vervelend dit! Maar heel fijn dat we via jou horen dat het niet werkt, we gaan er weer achteraan.
Groet,
Dunja
Dunja
Manager Communications & PR
+31 (0) 6 10 08 02 05
Vroeg me af of je al iets had gehoord of dit opgelost was of niet?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.