Skip to main content
Vraag

Opnames verdwenen na interventie technieker

Vandaag is de technieker langsgeweest om fiber binnenshuis te installeren.  Internet werd getest en werkt en de televisie werkt ook.   Echter merk ik deze avond dat al mijn opnames verdwenen zijn.   Zowel de opgenomen als de geplande en dit zowel op decoder, pickx website en de app.   De geplande kan ik terug inplannen,  maar kunnen jullie de opgenomen opnames terug beschikbaar maken ?   Ik zou deze namelijk graag nog bekijken.   Alvast bedankt 

5 reacties

Martin
  • 33259 reacties
  • 28 maart 2025

@Raenafel  

Ter info: Pas maandag komen de PX moderatoren terug langs op het forum hier.

Mss is alles nog niet doorgestroomd, eventueel kun je eens bellen naar 0800 22 800 als je dit wenst, dit kan tot 22u ook tijdens het weekend.

• Auteur
  • Practitioner
  • 37 reacties
  • 1 april 2025

Het probleem is nog steeds niet opgelost.  Ik ben mijn opnames nog altijd kwijt.   Graag had ik deze terug gehad voordat ze verlopen.    Ik dacht dat alle opnames op de cloud gezet werden, zodat ze niet kwijt konden geraken ? 

Mutlie
  • 1976 reacties
  • 1 april 2025

Ja, Klopt.
Maar de meer technische uitleg is dat programma’s aan iemand zijn gelinkt via een identificatienummer (bijv. abonneenummer of decodernummer ) en dus niet in een persoonlijke cloud staan.
Het grote probleem voor de moderatoren is niet dat ze de opnames (programma’s) kunnen terug zetten (aan jou linken), maar welke? Zij zullen van jou een lijst nodig hebben. Dat is mogelijk niet gemakkelijk.

Martin
  • 33259 reacties
  • 1 april 2025

@Raenafel Doordat de technieker fiber aangesloten heeft zal er waarschijnlijk iets verkeerd gelopen zijn met de koppeling naar je Profiel o.a. je TV profiel.

Als de PX moderatoren de draad hier oppikken kunnen zij dit natrekken of die koppeling in orde is.

Zorg dat alles aangevuld is in je → ForumProfiel (moest dit nog niet gebeurd zijn), zodat zij u gemakkelijker kunnen verder helpen. 

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 2 april 2025

@Raenafel 

De opnames zijn idd niet meer beschikbaar op de server, enkel diegene die je opnieuw geprogrammeerd hebt.

Eventueel moet je me een lijst van de opnames die je graag terugwenst doorsturen via een privé bericht.

Dan kijk ik na welke we nog kunnen herstellen.

Geert