Skip to main content

Ik heb een V5 (met harde schijf) en een V7 decoder. Afgezien van de vele problemen met de V7 heb ik nu een probleem met de V5. Dit kon niet opgelost worden na 3 telefoontjes met Proximus support. Ter vervanging van de V5 is mij dan voorgesteld om een andere decoder (V7) op te sturen.Ik heb dan 3 maal gevraagd of de opnames op de harde schijf van de V5 dan niet verloren zijn. Hierop is 3 maal ontkennend geantwoord , de opnames zouden naar de V7 (cloud?) overgezet worden. Omdat ik hier erg mijn twijfels over heb stel ik hier de vraag of dit klopt? Mvg , Jos.

@JosC Tenzij de PX medewerkers mij tegenspreken, maar de opnames die op je v5 decoder zijn harde schijf staan, kun je niet bekijken met een andere decoder.

 Trouwens je kunt dit toch zelf uittesten aangezien je al een V7 decoder hebt dan kun je controleren of je de opnames van je v5 kunt bekijken op je V7 decoder.

Het is trouwens ook zo dat bij de V7 voorlopig geen lange termijn opnames kunnen gemaakt worden en bekeken worden.


@Martin Bedankt voor je reactie. Ik had het al gecontroleerd en inderdaad staan de opnames van de harde schijf er niet op. Dus vraag ik mij af waarom de medewerker na 3 maal aandringen toch blijft beweren dat de opnames wel degelijk overgezet worden...


ja @JosC , inderdaad er wordt wel af en toe eens verkeerde info gegeven en het hangt er ook vanaf in welk callcenter je terecht komt dit kan even goed in het buitenland gelegen zijn en of die mensen daar allemaal voldoende opleiding gekregen hebben daar twijfel ik sterk aan!


@JosC Opnames die op de harde schijf staan kunnen inderdaad niet bekeken worden op de V7. Enkel opnames die nu al in de cloud opgeslagen zijn kunnen ook op een nieuwe decoder bekeken worden. Zoals Martin al aangaf kunnen ook enkel opnames van max 60 dagen oud bekeken worden op de V7. Mijn excuses voor de foute info die je eerder kreeg. 

Als je decoder nog voldoende werkt om de opnames te bekijken kan je deze wel eerst bekijken op je V5 voordat je de V7 aansluit. 


@HadewychT Helaas kan ik de opnames op de V5 niet meer bekijken. Ik ben ex-medewerker van Belgacom/Proximus en moet helaas mededelen dat ik na verscheidene contacten de laatste jaren met de klantendienst een forse achteruitgang vaststel in de technische knowhow van de medewerkers.


@JosC Ik heb je feedback doorgegeven aan de mensen die je aan de lijn had zodat ze de volgende klanten de juiste info mee kunnen geven. 


Reageer