Skip to main content
Vraag

Opnames ProximusTV verdwenen


Beste

 

Het internet deed daarnet even lastig. Het viel constant uit. Uit ervaring weet ik dat ik dan even de stekker van de modem en de decoder moet uittrekken om de verbinding terug stabiel te maken. 

 

Na dit gedaan te hebben bleken onze opnames van proximusTV verdwenen? Is het mogelijk om dit zo snel mogelijk eens te bekijken aub? 

 

Vriendelijke groeten

 

Stijn

This topic has been closed for comments

10 reacties

Martin
  • 32648 reacties
  • 27 mei 2021

je hebtde decoder ook 5 sec volledig stroomloos gezet en dan terug onder spanning gezet maar eigenlijk is het best dat je dit in een bepaalde volgorde doet. 

Het best is om de decoder stroomloos te zetten en dan de bbox resetten door zijn resetknopje achteraan ingedrukt blijven houden gedurende 20 sec en pas loslaten als vooraan enkel en alleen nog de power led oplicht , als je terug kunt surfen dan pas de decoder terug onder spanning zetten.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3341 reacties
  • 28 mei 2021

@hdecelle Ik zie je opnames wel nog staan in de cloud. Normaalgezien zouden ze toch terug zichtbaaar moeten zijn nadat je de decoder nogmaals herstart hebt. Hij zal tijdens het opstarten de verbinding naar onze server niet goed gemaakt hebben. 

Ik heb ook je lijn even nagekeken omdat je zegt dat je deze problemen vaker ondervindt. De verbinding van buitenaf tot aan de modem is goed, maar ik zie wel wat problemen op je draadloze verbinding. De afstand tussen de modem en sommige toestellen is te groot. Om die problemen te verhelpen, kan een versterker  (wifi-booster) zeker helpen.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 14 januari 2022

Ik start mijn decoder op omdat ik een opname wil bekijken maar alles is verdwenen..
Hopelijk staan ze nog in de cloud? Wat is de procedure wanneer je dit tegenkomt?


Martin
  • 32648 reacties
  • 14 januari 2022

je kunt al eerst proberen door de bbox even te herstarten door deze 5sec stroomloos te zetten en dan als die volledig opgestart is, je decoder even stroomloos zetten via zijn schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2086 reacties
  • 14 januari 2022

@Mir95

Je zou de decoder eens een reset moeten geven hiervoor.

Je V6 TV Box resetten - YouTube

 

Kan je op de andere decoder nog wel de opnames bekijken?

 

Geert


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 14 januari 2022

Idd op de andere decoder staan al mijn opnames nog op...


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 14 januari 2022
GeertC schreef:

@Mir95

Je zou de decoder eens een reset moeten geven hiervoor.

Je V6 TV Box resetten - YouTube

 

Kan je op de andere decoder nog wel de opnames bekijken?

 

Geert

Idd Geert, op de andere decoder staan al mijn opnames nog op...


Martin
  • 32648 reacties
  • 14 januari 2022

heb je al herstart of gereset dat toch best eens uitproberen 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2047 reacties
  • 20 januari 2022

@Mir95 Hebben de tips geholpen? 


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 21 januari 2022

Heb het kunnen oplossen door mijn programma’s die ook niet meer in de “geplande opnames” stonden te herprogrammeren...dus heb niet eens moeten herstarten….
Dankuwel voor de reacties!