Vraag

Opnames Pickx via decoder op BBC1 zijn zonder audio

  • 16 May 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Ik heb reeds meerdere dagen problemen met de opnames via de decoder op zender BBC1 dat het beeld opgenomen is, maar de audio niet (op de Belgische en Nederlandse zenders werkt audio wel).  Zeer aangenaam om naar te kijken op die manier.  😡

De helpdesk heeft eerder een volledige reset gedaan van de router BBox en TV-decoder en na meermaals dat doen gedurende ca. 1,5h kregen we het terug werkend.  Echter 2 dagen later en het probleem is er terug.  (Leuke is wel dat de router alle instellingen kwijt is, SIDD namen weer standaard staan, instellingen poorten weg, … dus leuk om terug alles in te stellen).

Terug helpdesk gebeld en ik geef duidelijk aan de router niet opnieuw te resetten, enkel reboot mag, doet die pippo toch wel niet opnieuw een factory reset en ik mag weer vanaf nul alles opnieuw instellen.

Belangrijkste:

Wie kent dit probleem van geen audio hebben bij opnames (bij mij concreet op BBC1)?

Hoe werd dit opgelost bij jullie?


1 reactie

Ter info: ik weet niet als het zou helpen als je de klankinstelling verandert zie → geen klank bij zenders BBC one en BBC two | Proximus Forum

Reageer