Ik heb dat hier al 2x gemeld. Het gaat volgens mij om opnames in de laatste week van maart en mogelijk eerste week van april. Ik had exact hetzelfde probleem. Na een paar dagen was dit schijnbaar rechtgezet maar eind verleden week waren die opnames weer nietmeerbeschikbaar op Pickx via tablet/computer, maar ze staan nog wel in de lijst op de tv-box. Ik heb niet nagekeken of ze net weer geen server fout geven.
Dank voor je reactie. Ik las inderdaad verschillende andere klachten. De gebrekkige opnames waren inderdaad ook van de laatste week van maart (23 maart). Ik kon ze nergens meer bekijken. Heb nu via een andere weg de afleveringen kunnen inhalen en heb alles gewist. Ik hoop dat dit probleem zich niet meer herhaalt.
@Regulus @LennyDeVos Er zijn inderdaad problemen geweest met sommige opnames van 23-25 maart. Onze excuses voor de hinder.
Als je nog opnames hebt die je nog niet hebt kunnen bekijken, mag je deze doorgeven en kunnen we ze van hieruit opnieuw op je decoder plaatsen. Dit zal het probleem oplossen voor de meeste opnames. Je kan eventueel ook proberen om het programma te herbekijken via VRT Max of VTM GO,… als ze daar beschikbaar zijn.
@Regulus @LennyDeVos Er zijn inderdaad problemen geweest met sommige opnames van 23-25 maart. Onze excuses voor de hinder.
Als je nog opnames hebt die je nog niet hebt kunnen bekijken, mag je deze doorgeven en kunnen we ze van hieruit opnieuw op je decoder plaatsen. Dit zal het probleem oplossen voor de meeste opnames. Je kan eventueel ook proberen om het programma te herbekijken via VRT Max of VTM GO,… als ze daar beschikbaar zijn.
Dank u voor de reactie … uitwijken naar de zenders zelf is idd de enige optie. Vreemd dat jullie dat niet opgemerkt hebben?
Ik ga ook altijd direct naar de apps van de zenders zelf, maar dat was hier niet mogelijk. VTMGo verwijdert zeer snel aflevering uit de app. Ik was dus net te laat om langs die weg te kijken.
Ik kon het nu oplossen via een buitenlandse zender.
Ik ga wat meer in de mot houden of opnames wel lukken nu ...