Vraag

Opnames gewist bij ingebruikname V7

  • 28 September 2022
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken

Ik kreeg vandaag ongevraagd een V7 decoder toegestuurd en op mijn vraag bij de chat van Proximus of mijn opnames verdwijnen bij de installatie van de V7 krijg ik als antwoord: ja alles wordt gewist! Nu lees ik hier op het forum dat de opnames van de laatste 60 dagen wél worden overgezet…. Welk antwoord is nu juist?


2 reacties

Ik heb eigenlijk nog een vraagje. Ik kan de V7 weigeren (zegt men op de chat) en ik zou mijn huidige decoder dan kunnen blijven gebruiken voor zo lang ik dat zelf wil…. Ik heb echter ergens gelezen dat, indien men de V7 weigert, men dan enkele maanden later de oude decoder niet meer kan gebruiken. Weet iemand hier ook welk van de antwoorden het juiste is?

Alvast bedankt 

Buffy

Reputatie 7
Badge +4

@Buffy Je kreeg de V7 decoder omdat je nog een verouderde decoder hebt. Je moet deze installeren omdat de oudere binnen 1 maand nadat je de nieuwe ontvangen hebt buiten dienst gezet wordt. Sowieo zullen de oudere decoders (V4 en V5) niet blijven werken omdat ze op een verouderde technologie werken. Je hebt hiervan in augustus een bericht gekregen. 

Wat betreft je opnames ben je de opnames die op de harde schijf van je V4-decoder staan kwijt, maar diegene die op het netwerk opgenomen zijn zullen ook zichtbaar zijn op de V7. Ik zie dat er toch al verschillende opnames op ons netwerk staan sinds augustus. Die zullen dus niet verloren zijn. Je V4 blijft ook nog een maand werken dus als er nog opname op de harde schijf bekeken moeten worden heb je hiervoor nog even tijd. 

Reageer