Vraag

opnames bekijken met chromecast

  • 13 May 2021
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

Iedere keer als ik mijn opnames cast via de google chromecast beginnen die opnames in het midden. Ik kan dan ook niet terugspoelen of verder spoelen of alles begint dan terug van het midden.


3 reacties

Best bij vermelden van op welk toestel je cast, is het een iOS of Android OS eventueel welke versie en welke versie van chromecast dongle als je cast via hdmi dongle naar je TV bv.

FYI: als de Prox forum medewerkers hier terug langskomen kunnen zij je verder helpen, maar tijdens feestdagen en weekends komt hier niemand van het Proximus forumteam langs.

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Het casten is allemaal van android toestellen, gsm's en tablets (welke versie geen flauw idee, waarschijnlijk het laatste) en gaat naar een google chromecast v3. Wat via een hdmi verbonden is met de tv. 

Bij alle toestellen hebben we dat probleem. Zowel via het abonnement van mij als het proximus abonnement van mijn broer (we delen een caravan waar de chromecast is). 

geprobeerd om te casten van op Android smartphone met chromecast 1ste generatie (deze werkt enkel met Wifi-2.4) en daarmee kan ik casten zonder problemen. Ik vermoed dat de problemen zich voordoen met chromecast van de latere versie dus van 2de generatie …

Maar laat ons hopen dat de Prox forummedewerkers je kunnen verder helpen als ze hier langskomen.

 

Reageer