Skip to main content

Wij kunnen geen enkele opname bekijken. Er komt telkens op dat we deze niet kunnen bekijken, omdat de zender niet meer in ons abbonnement zit 🤔 Iemand een idee wat dit kan zijn? 
Dank 

Je bedoelt opnames van zenders die in je basis pakket zitten waarschijnlijk, wat je al kan proberen eerst is : In deze volgorde….
decoder stroomloos zetten
bbox 10 sec stroomloos zetten
wachten tot je opnieuw kunt surfen
Decoder terug onder spanning zetten.

Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

TIP: Indien er maandag zou hulp vandoen zijn van een PX forummedewerker (zij komen niet langs in het weekend) dan best voor een vlottere afhandeling, noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!


Bedankt Martin,

 

Ik ga dit dadelijk doen.

Heb jouw tips geprobeerd, maar er komt geen verandering in.

Alvast bedankt voor de hulp.

 


@Jds75 Hoeveel decoders heb je? Ik vermoed dat er te veel decoders aangemeld zijn op de lijn waardoor er 1  geen HD signaal binnen krijgt.


Beste ik heb hetzelfde probleem.

oude situatie: 2 tv-box 

nieuwe situatie: 1 Android tv-box - 1 tv box 

  • ik heb Disney+ besteld en daardoor dan ook de nieuwe Android tv-box.
  • nu kan ik geen enkele opname bekijken op de Android tv-box.

Je bedoelt opnames van zenders die in je basis pakket zitten waarschijnlijk, wat je al kan proberen [...]

Of een bijkomend gewijzigd pakket?

 


Beste ik heb hetzelfde probleem.

oude situatie: 2 tv-box 

nieuwe situatie: 1 Android tv-box - 1 tv box 

  • ik heb Disney+ besteld en daardoor dan ook de nieuwe Android tv-box.
  • nu kan ik geen enkele opname bekijken op de Android tv-box.

 

 

 

Welk is de (niet-Android) TV BOX? Een V5 met harde schijf waar de opnames op HD en dus niet in de cloud staan? Als dat het geval is zijn ze vanzelfsprekend enkel op de V5 beschikbaar.


Beste ik heb hetzelfde probleem.

oude situatie: 2 tv-box 

nieuwe situatie: 1 Android tv-box - 1 tv box 

  • ik heb Disney+ besteld en daardoor dan ook de nieuwe Android tv-box.
  • nu kan ik geen enkele opname bekijken op de Android tv-box.

Welk is de (niet-Android) TV BOX? Een V5 met harde schijf waar de opnames op HD en dus niet in de cloud staan? Als dat het geval is zijn ze vanzelfsprekend enkel op de V5 beschikbaar.

 

En Lange termijn opnames in de cloud (langer dan 60 dagen) kun je ook niet bekijken met de Android TV box.( ook decoder V7 genoemd.

En kan nooit kwaad dat je in deze volgorde eens je bbox en decoder V7 herstart.

  • zet decoder volledig stroomloos en ook de bbox gedurende 10 sec
    » wacht tot je terug kunt surfen
    »  zet dan pas de decoder onder stroom
    en mss kan je dan de opnames bekijken.

Alvast bedankt voor je reactie,

  • De 2 tv box zijn beiden zonder harde schijf. Alles op de cloud. 
  • De tv box die vervangen werd was wel de box waar we alles programmeerden. 
  • op de Pickx app op iPhone werkt alles perfect.
  • op de oude (2de) tv box werkt ook alles perfect
  • de stappen gevolgd om bbox en tv box zonder stroom te zetten. Zelfde resultaat.


Ik ga nu wat testen om meer info te verzamelen. 

  • Ik ga eens kijken of alle nieuwe opgenomen programma’s werken. Misschien is dit alleen bij de opnames geprogrammeerd op de vorige tv-box 

 


@lamgre Je oude decoder stond nog geregistreerd in ons systeem. Hierdoor kon je de opnames niet zien op je nieuwe decoder. Kan je nu nog eens testen? 


Beste,

ja het werkt!!

Dankjewel hoor! 
 

mvg