Wij kunnen geen enkele opname bekijken. Er komt telkens op dat we deze niet kunnen bekijken, omdat de zender niet meer in ons abbonnement zit 🤔 Iemand een idee wat dit kan zijn?Â
DankÂ
Beste antwoord door DaisyS
Bekijk origineelWij kunnen geen enkele opname bekijken. Er komt telkens op dat we deze niet kunnen bekijken, omdat de zender niet meer in ons abbonnement zit 🤔 Iemand een idee wat dit kan zijn?Â
DankÂ
Beste antwoord door DaisyS
Bekijk origineelJe bedoelt opnames van zenders die in je basis pakket zitten waarschijnlijk, wat je al kan proberen eerst is : In deze volgorde….
decoder stroomloos zetten
bbox 10 sec stroomloos zetten
wachten tot je opnieuw kunt surfen
Decoder terug onder spanning zetten.
Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
TIP: Indien er maandag zou hulp vandoen zijn van een PX forummedewerker (zij komen niet langs in het weekend) dan best voor een vlottere afhandeling, noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Bedankt Martin,
Â
Ik ga dit dadelijk doen.
Heb jouw tips geprobeerd, maar er komt geen verandering in.
Alvast bedankt voor de hulp.
Â
Beste ik heb hetzelfde probleem.
oude situatie: 2 tv-boxÂ
nieuwe situatie: 1 Android tv-box - 1 tv boxÂ
Je bedoelt opnames van zenders die in je basis pakket zitten waarschijnlijk, wat je al kan proberen [...]
Of een bijkomend gewijzigd pakket?
Â
Beste ik heb hetzelfde probleem.
oude situatie: 2 tv-boxÂ
nieuwe situatie: 1 Android tv-box - 1 tv boxÂ
Â
Â
Â
Welk is de (niet-Android) TV BOX? Een V5 met harde schijf waar de opnames op HD en dus niet in de cloud staan? Als dat het geval is zijn ze vanzelfsprekend enkel op de V5 beschikbaar.
Beste ik heb hetzelfde probleem.
oude situatie: 2 tv-boxÂ
nieuwe situatie: 1 Android tv-box - 1 tv boxÂ
Welk is de (niet-Android) TV BOX? Een V5 met harde schijf waar de opnames op HD en dus niet in de cloud staan? Als dat het geval is zijn ze vanzelfsprekend enkel op de V5 beschikbaar.
Â
En Lange termijn opnames in de cloud (langer dan 60 dagen) kun je ook niet bekijken met de Android TV box.( ook decoder V7 genoemd.
En kan nooit kwaad dat je in deze volgorde eens je bbox en decoder V7 herstart.
Alvast bedankt voor je reactie,
Ik ga nu wat testen om meer info te verzamelen.Â
Â
Beste,
ja het werkt!!
Dankjewel hoor!Â
Â
mvgÂ
Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.