Beantwoord

opnames aanwezig in pickx (ios) maar niet meer beschikbaar op decoder

  • 27 februari 2020
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Hallo,

sinds zondag zijn een paar recente opnames verdwenen van onze decoder (met hard disk, V4, denk ik) . Ze zijn niet meer in ‘mijn opnames’ te vinden... Maar ze zijn nog wel aanwezig in ‘mijn opnames’ in de Pickx Ios App. Hoe kan ik ze opnieuw met de decoder bekijken ?

Dank  bij voorbaat.

 

icon

Beste antwoord door Martin 27 februari 2020, 20:58

mss gewoon al eens proberen door even de v4 decoder volledig stroomloos te zetten en na hij volledig terug opgestart is eens kijken of het dan in orde is gekomen.

Mss ook eens overwegen om aan iemand van Prox te vragen of je gehuurde V4 decoder kan omgeruild worden voor een recentere decoder ...

Bekijk origineel

4 reacties

mss gewoon al eens proberen door even de v4 decoder volledig stroomloos te zetten en na hij volledig terug opgestart is eens kijken of het dan in orde is gekomen.

Mss ook eens overwegen om aan iemand van Prox te vragen of je gehuurde V4 decoder kan omgeruild worden voor een recentere decoder ...

Reputatie 7
Badge +4

Is dit na de herstart gelukt?

Hallo,

Ja, ik heb net geprobeerd en alles is in orde !

@Martin : bedankt voor de goede raad !

mvg

Blij te horen dat het terug in orde gekomen is.

Reageer