Skip to main content

Goede avond
Ik nam op zaterdag Top Gun Maverick op  (VTM). Ik zie de opname staan bij “opnames”.
Vandaag willen we de opname bekijken maar deze is verdwenen.
Kunnen jullie die terugzetten?
Alvast bedankt!

Je gaat me misschien niet geloven, maar IDEM hier.
We hebben nog vooraf extra gecontroleerd dat we de opname geprogrammeerd hadden, ik heb zelfs gezien gisteravond dat de opname bezig was, beëindigd was en beschikbaar was ook!
Vandaag was ze niet meer beschikbaar.
We dachten al dat we per ongeluk de opname hadden gewist, al konden we gewoon niet bedenken hoe.

We hebben dan maar gekeken via VTMgo (tip)

@BMF  @Mutlie 

Hier ook ingepland als opname, maar niet te zien bij opnames.

Vreemd toch?

Bij mij waren er recent (wel vorige decoder) ook eens opnames verdwenen zonder dat wij begrepen hoe.
Een workaround is terug kijken (niet mogelijk bij Maverick) of via de app kijken.
Al is ook dat niet bij iedere zender mogelijk. 😕
Let op: Maverick is nog beperkt beschikbaar in VTM Go !!  ik denk nog 5 dagen.

Maar graag lees ik toch de reactie van Proximus.😉

Vreemd toch?

Bij mij waren er recent (wel vorige decoder) ook eens opnames verdwenen zonder dat wij begrepen hoe.
Een workaround is terug kijken (niet mogelijk bij Maverick) of via de app kijken.
Al is ook dat niet bij iedere zender mogelijk. 😕
Let op: Maverick is nog beperkt beschikbaar in VTM Go !!  ik denk nog 5 dagen.

Maar graag lees ik toch de reactie van Proximus.😉

Met de APK versie 6.153.4 was dit een bekende bug maar zou opgelost geweest zijn vanaf de versie 6.155.1 volgens PX.

Echt?
6.155.2 heeft die dan opnieuw?

Dat is inderdaad echt gemeld door PX, en dat is dus nu de vraag of dit terug een Bug is ?

En wat mij blijft verwonderen dat het dan niet bij iedereen voorvalt, maar enfin laat ons hopen dat een PX moderator meer weet te vertellen over dit probleem!

@BMF @Mutlie @rsca_rsca Ik heb dit doorgestuurd naar de betrokken dienst. Als we meer weten laten we jullie zeker iets weten.

Ik ben die opname ook kwijt kan die worden terug gezet?

Zelfde probleem hier…

Reageer