zet decoder eens eerst zonder spanning (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
zet de bbox3 10 sec zonder spanning en laat hem daarna opstarten en wacht tot zijn
DSL lampje continu blijft oplichten (en je ook terug kunt surfen)
Zet nu de decoder terug onder spanning en controleer eens of het opgelost is.
NB: proximus medewerkers komen niet langs op het forum tijdens het weekend wel is het mogelijk om naar het gratis nummer van de helpdesk te bellen 0800 22 800.
Dit probleem heb ik al eens eerder aangekaart op dit forum ( wanneer weet ik niet precies ik denk ergens in de loop van vorig jaar)..Ik heb ook nog steeds datzelfde probleem van opnames die vastlopen,decoder die niet reageert pas na een tijd,dit niet alleen bij series ook bij opgenomen films.Het rare is dat er met sommige afleveringen niets aan de hand is en bij andere maar meteen moet wissen anders ben je een hele avond niets anders aan het doen dan spanning op en afzetten en uiteindelijk moet vaststellen dat het bedtijd is zonder ook maar iets gezien te hebben op tv.
Ik heb al wel 100 keer hetzelfde gehoord en gelezen (helpdesk,chat,forum…..)decoder,b-box zonder spanning zetten zever dit lost totaal niets op (al zo dikwijls gedaan )maar een echte oplossing heb ik tot vandaag nog niet gehoord of gelezen.
Aaangezien de problemen blijven aanslepen en er blijkbaar geen oplossing gekomen is aan de kant van Proximus als ik het allemaal goed begrijp, dan mss toch best een gratis happyhouse technieker aanvragen om alles bij je te laten analyseren waar het probleem juist zit, deze kun je zelf aanvragen > hier > http://proximus.be/happyhouse > klik dan op “contacteer mij voor analyse”
Misschien geen slecht idee .Alleen heb ik in het verleden niet zo een goede ervaringen gehad met techniekers van Px.Als je iemand laat komen vinden ze niets alles werkt correct, terug bellen andere laat alles vervangen resultaat een paar dagen later zelfde probleem. Grootste ergernis je krijgt nooit dezelfde technieker aan huis als het probleem niet is opgelost.
Ondervind je nog steeds problemen? Of heb je reeds een HappyHouse afspraak aangevraagd?
@Charlotte.D
Nog geen huisbezoek aangevraagd. Het is ook niet bij elke opname dat er problemen zijn.
Het verergert nog , krijg nu al stops terwijl we life aan het kijken zijn, misschien toch eens een technieker vragen
Via de link van Martin kan je deze aanvragen Philippe.
Oke ga ik doen alvast bedankt
Probleem opgelost sinds vrijdag na het Happy House bezoek van de technieker, kregen een nieuwe V5 compact decoder. Bedankt voor de reacties op het forum.