Skip to main content
Vraag

Opgenomen programma

Forum|alt.badge.img+1

De laatste 15 minuten van “de dag van vandaag” van donderdag  20/3 en “de droomfabriek” van zaterdag 22/3 staan er niet op.  Hoe kan dit?

11 reacties

Mutlie
  • 1958 reacties
  • 24 maart 2025

Wij hebben “De dag van vandaag” van donderdag rechtstreeks gekeken (maar wel opgenomen en dan maar gewist) dus kan ik daar iets over zeggen.
Maar van de Droomfabriek hebben we (mijn vrouw toch) wel de opname gekeken, niet rechtstreeks. Die uitzending was alleszins volledig opgenomen.
Mijn vraag is nu: stopt het afspelen zoals hier  of is de opname echt onvolledig? Wat toont de tijdsbalk?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 177 reacties
  • 24 maart 2025

Opnamen stoppen vanzelf, komt niets erachter. Telkens einde tijdsbalk.

Opnamen beginnen meestal gelijk met afspelen, hoeveel erna komt weet ik niet.

Martin
  • 33189 reacties
  • 24 maart 2025

Op mijn v7 is er nog na het einde van een opgenomen programma een stuk tijdsbalk die erachter komt (soms gelijk aan een duur van ± 30 min maar ook soms korter), maar het opgenomen programma stopt wel correct op het einde van het programma en toch soms nog een stuk reclame die volgt vooraleer het echt stopt!

Ik veronderstel dat dit ook het zelfde zal zijn bij de V7c decoder.

Mutlie
  • 1958 reacties
  • 24 maart 2025
Peter62 schreef:

Opnamen stoppen vanzelf, komt niets erachter. Telkens einde tijdsbalk.

Opnamen beginnen meestal gelijk met afspelen, hoeveel erna komt weet ik niet.

Ik was misschien niet duidelijk en zal mijn vraag anders stellen.

In de hypothese dat je een aflevering in een serie opneemt die 50 minuten duurt, na hoeveel minuten stopt de opname? En wat toont de tijdsbalk (dit kan bijvoorbeeld door iets voor de opname stopt met spelen te pauzeren of OK drukken)? Hoeveel is er afgespeeld (links) en hoeveel nog te spelen (rechts)? Is dit samen 50 minuten (of 85 minuten = 5 minuten ervoor en 30 erna)?

Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 238 reacties
  • 24 maart 2025

@Peter62 Hier hetzelfde probleem “de dag van vandaag” van donderdag  20/3  niet volledig opgenomen.

Mutlie
  • 1958 reacties
  • 24 maart 2025

@Jan 
Ik herhaal mijn vraag van hierboven: niet volledig opgenomen of kan je niet volledig bekijken?
Ik heb het laatste voor gehad met een ander programma en er zijn er nog (zie mijn link hoger)

Martin
  • 33189 reacties
  • 24 maart 2025

@Jan kan je het dan wel volledig uitkijken via TV Replay?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3417 reacties
  • 25 maart 2025

@Jan ​@Peter62 Ik heb deze voorbeelden doorgegeven voor verder onderzoek. Ik kan de opname jammer genoeg niet herstellen. Kan je het programma wel helemaal bekijken via TV-Replay (via Guide en dan ‘herbekijken’ of het symbooltje van een cirkel met daarin het ‘play’-pijltje) ? 

Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 238 reacties
  • 25 maart 2025

@Martin ​@Mutlie  Niet volledig opgenomen dus kan ik het niet volledig bekijken en zo belangrijk is het niet om TV replay te gebruiken.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3417 reacties
  • 25 maart 2025

@Peter62 ​@Jan Ondertussen weten we dat je ze eventueel wel volledig kan bekijken via de app of de website. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 177 reacties
  • 26 maart 2025

@HadewychT is ook niet zo’n belangrijk programma om nog terug te kijken, ik wou het probleem alleen aanhalen.