Vraag

opbellen van technieker voor afspraak

  • 8 December 2022
  • 17 reacties
  • 381 Bekeken

ik wacht nu al van eergisteren ( 48 u) op een tel van een technieker om een afspraak te maken om een nieuwe modem te plaatsen en het zetten van fiches op de internet bedrading ,  Ondertussen heb ik 8 mensen van Proximus gesproken via tel en chat en telkens beloven ze me dat een technieker gaat bellen voor een afspraak te maken , wat een servive is dit !!!! 


17 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@hilde.van.look 

Ga naar deze website 

www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html?subject=others

Volg de stappen zoals hier onder door deze te selecteren

Vervolgens vul je het nummer in waarvoor je belt

Dan bevestigen door op OK te drukken  en bellen naar 080022800 je zal bij de technische dienst van Proximus terechtkomen

 

Sorry maar ik heb al 5 keer met dit nr 0800 gebeld en telkens zeggen ze dat een technieker me terug zal opbellen , denk je nu echt dat een zesde keer anders gaat zijn !!!! 
via chat verbinden ze me telkens door met een collega , de  derde operator vertelde me ook dat een technieker gaat bellen , ondertussen zou ik al zes techniekers moeten gehoord hebben!!!!! 

Reputatie 7
Badge +3

Sorry maar ik heb al 5 keer met dit nr 0800 gebeld en telkens zeggen ze dat een technieker me terug zal opbellen , denk je nu echt dat een zesde keer anders gaat zijn !!!! 
via chat verbinden ze me telkens door met een collega , de  derde operator vertelde me ook dat een technieker gaat bellen , ondertussen zou ik al zes techniekers moeten gehoord hebben!!!!! 

@hilde.van.look  Waarschijnlijk gebeld zonder de registratie eerst via weblink die ik hier poste.

Bij direct contact met 080022800 kom je bijna altijd terecht in een extern callcenter dat voor Proximus werkt . Ook word er een afspraak aangemaakt voor een technische interventie door de technische dienst van Proximus. Een technieker gaat je nooit zelf contacteren om te vragen/ melden wanneer hij kan of zal langskomen.

Misschien toch eens proberen met de tip die ik ga via mijn eerder bericht.

Anders wacht je af tot iemand van Proximus hier op het forum actief je bericht oppikt.

Vriendelijke groeten, Patrick

 

 

@hilde.van.look 

In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best indien dit nog niet gebeurd zou zijn, zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Beste , dank u voor uw snel antwoord , dat dachten we al dat het uitgegeven werd, in ken mijn tel nr van ons twee verblijf niet en staat ook niet op een factuur Kan ik tel gebruiken van eerste verblijf  aub 

 

@hilde.van.look Alleen de forumleden met een Proximus  ⌘-symbool naast hun naam (moderators) hebben inside informatie bij PX maar gewone forumleden als wij niet, wij kunnen alleen maar tips geven in de hoop je zo evt verder te kunnen helpen.

 

Bijkomende tip: 
Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvakken, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur kun je nog je uw bericht editen door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Reputatie 7
Badge +3

@hilde.van.look  Abonnement tweede verblijf is gelinkt aan je hoofd abonnement  dus JA dat telefoon nummer van je eerste  verblijf kan je gebruiken. Wel bij contact melden dat het gaat over het adres van tweede verblijf in dit het geval is.

Beste , dank u voor uw snel antwoord , dat dachten we al dat het uitgegeven werd, in ken mijn tel nr van ons twee verblijf niet en staat ook niet op een factuur Kan ik tel gebruiken van eerste verblijf  aub 

 

 

Ter bijkomende info: Heb toch al gelezen dat er ook sprake is van fictief TEL nummer (TV lijnnummer) dat zou toegekend worden voor tweede verblijf maar dat is dan meer inwendige keuken wat niets met je bestelling/technieker te maken heeft.

beste dat tv nr heb ik al geprobeerd maar het contactformulier neemt dat niet aan 

Reputatie 7
Badge +3

beste dat tv nr heb ik al geprobeerd maar het contactformulier neemt dat niet aan 

@hilde.van.look Je vaste lijn nummer moet je gebruiken in dat formulier het nummer dat begint met 03. En bevestigen dat je via dat nummer zal bellen. (De Lijnnummers van TV zijn geen telefoon nummers)

Zal ik proberen 

Reputatie 7
Badge +3

@hilde.van.look   Hopelijk lukt het zo om een afspraak te maken. Laat het zeker weten hier .

Gedaan en nu zeggen ze me dat ze gaan terugbellen ,  nog eens , ben benieuwd 

@Als de PX forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze nader uitleg vragen bij de achterliggende bevoegde dienst , daarom zeker je forumprofiel aanvullen zodat ze genoeg informatie hebben.

Reputatie 7
Badge +3

@hilde.van.look 

Hopelijk krijg je nu spoedig telefoon van de dienst dispatching dat instaat voor de afspraken , technische interventie door Proximus.

 

Inderdaad want de kans dat nu nog iemand van de PX moderatoren gaat kunnen helpen en nog achterliggende bevoegde dienst kan raadplegen, wordt heel klein.

Beste

Vandaag werd ik Rond  12 u opgebeld door Proximus en moest ik wachten tot ik een operator aan de lijn zou krijgen , 2 min later werd ik doorverbonden met een apparaat dat zei : bedankt voor uw oproep aan Proximus . 
wat een klucht is  dit toch !! 
 

Reageer