Hallo,
kunt u alle apparaten met Pickx ontkoppelen van mijn account?
Bedankt
Hallo,
kunt u alle apparaten met Pickx ontkoppelen van mijn account?
Bedankt
normaal kun je dit zelf via je decoder instellingen…. (uitgenomen op een v7 decoder daar kun je dit niet en moet via proximusmedewerker gebeuren)
NB: pas maandag komt iemand van Proximus hier terug langs op het forum wel is de helpdesk bereikbaar tijdens weekend op 0800 22 800
Kan ook via uw decoder
- op afstandsbediening op knop menu drukken
- instellingen kiezen (tandwieltje/raddertje rechtsboven selecteren)
- beheer van de toestellen selecteren
daar kun je dan naar het toestel gaan om het te verwijderen
Helaas heb ik een v7 decoder. Bellen naar help desk?
Je kunt kiezen natuurlijk ofwel bellen naar de helpdesk tijdens het weekend of anders wachten tot maandag als hier iemand van het proximus forumteam langskomt om al je apparaten te ontkoppelen.
In dit laatste geval best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op". In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.
NB. iemand die een v7 en nog een oudere decoder heeft kan het natuurlijk ook via de oude decoder doen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.