Dag allemaal,
Ik wil hier even mijn frustraties kwijt. Ik had dit zelf liever in een officiële klacht willen sturen naar Proximus, maar dat is helaas niet mogelijk.
Op zaterdag 11 juli 2021 vraag ik bij het Proximus punt in Turnhout het TV abonnement aan. Gezien de wachttijden heel lang zijn en ik niet in de mogelijkheid ben om een technieker doorheen de dag te laten komen, besloot ik om de installatie zelf te doen. Niet moeilijk toch?
Op woensdag had ik mijn decoder in ontvangst en wilde ik hem installeren. “De Decoder kan geen verbinding maken met het internet” Na een aantal telefoontjes (en dagen) later, kwam het er op neer dat het TV abonnement nog niet geactiveerd was en dat dit gedaan moest worden door een technieker bij de installatie. Er moest dus toch een technieker komen????!!! Met als gevolg dat deze pas op 2 augustus 2021 kan langs komen.
Waarom??? De technieker gaat waarschijnlijk enkel de kabels moeten aansluiten, op 1 knopje moeten drukken en klaar. Het kleinste kind weet dat je “het activeren van een tv abonnement” gerust vanop afstand zou kunnen doen. Dus wat is hier zo moeilijk aan?