Skip to main content
Vraag

“Ondertitels” verdwenen uit menu Taalvoorkeuren


V7, App versie 5.127.4

Instellingen → Taalvoorkeuren

Hier kon je vroeger de ondertiteling instellen. Dit item is uit het menu verdwenen. Is dat normaal ?

11 reacties

Martin
  • 33259 reacties
  • 21 oktober 2023

@frits_devos

Lukt het ook niet als je bij het bekijken van een programma op de”ok” knop drukt om die in te stellen?

ik weet ook niet of het eventueel zou helpen door de decoder even stroomloos te zetten.


  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 21 oktober 2023

Dat werkt nog steeds, maar dat is een individuele instelling voor het betreffende programma. Echter de algemene instelling voor alle programma’s is uit het menu verdwenen.


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 1408 reacties
  • 21 oktober 2023

@frits_devos  Is bij mij ook verdwenen sinds vorige maand , heb dezelfde V7, App versie 5.127.4.

Proximus heeft aanpassingen uitgevoerd, dit zonder enige vorm van communicatie. Dus is het gissen waarom?

Hopelijk komt er spoedig een info/uitleg van Proximus.

 


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 22 oktober 2023

Instellingen, daarna taalvoorkeuren, gesproken taal en ondertitels op OK drukken en daar de taal kiezen van audiotaal als ondertitels, en zou in orde moeten zijn.


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 1408 reacties
  • 22 oktober 2023
rita_061 schreef:

Instellingen, daarna taalvoorkeuren, gesproken taal en ondertitels op OK drukken en daar de taal kiezen van audiotaal als ondertitels, en zou in orde moeten zijn.

@rita_061 Klopt voor een V5C en V6 decoder. Maar in de V7 decoder/ Android TV Box is dit met de App versie 5.127.4. van Pickx niet meer mogelijk.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 22 oktober 2023

Pat52,wij hebben zelf een Android v7decoder al meer dan 2 jaar en heb juist nog even gecheckt zit daar bij ons nog wel in en decoder is update, dus snap ik niet dat het bij u er niet meer inzit.


Martin
  • 33259 reacties
  • 22 oktober 2023

Dus je hebt ook App versie 5.127.4 als ik het goed begrijp?


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 22 oktober 2023

Nee app versie 5.120.5 en als ik naar update komt er je tv-siftware is up-to-date ik heb er ook eens problemen mee gehad dat ik via instellingen ondertitels niet meer kon instellen,ik heb toen een nacht het stroomkabeltje van de v7 Android decoder uit gedaan en smorgens terug in gestoken en kreeg terug het juiste menu om ondertitels in te stellen.


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 358 reacties
  • 22 oktober 2023

Vanavond geen ondertiteling bij gehuurde film? Nog nooit voorhad met VOD films, ook bij Pickx + films regelmatig geen ondertiteling, moeten het dan zelf instellen via de instellingen menu.

mvg


Martin
  • 33259 reacties
  • 23 oktober 2023

welke app versie staat er dan bij u er op, is het ook 5.127.4


jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 358 reacties
  • 23 oktober 2023

Ja het is die


Reageer