Sinds maart 2020 heb ik proximus tv . Twee a drie maanden goed gewerkt dan begonnen de problemen en nog steeds (nu augustus 2023 !!!!) . Om kort te gaan: op deze drie jaar 7 decorders , 3 modems, Wifi laten vervangen door kabel en ongeveer een twintigtal “techniekers” of “knoeiers” .
Laatste probleem: Proximus start niet op en dit tot 5 a 7 keer op te maand . Wanneer ik de “technische” dienst opbel steeds een andere uitleg (modem, decorder, pair .
Dit duurt reeds verschillende maanden !!!!!!
Zaterdag 05/08/2023 op webside een afspraak gemaakt om mij op te bellen maandag 07/08/2023 tussen 13.00 en 16.00 uur .
Heel de middag braaf thuisgebleven doch géén telefoon .
Terug gebeld met de zelfde knoeiers en na een kwartier belt er iemand van “Happy Family” .
Probleem uitgelegd en ze zullen een technieker sturen op dinsdag die ALLES ging nakijken .
Technieker geweest (heeft zich dadelijk begeven naar decorder (alles in orde ???? en heeft een nieuwe decorder geplaatst) en voor de rest NIETS nagekeken .
Avond : kan Proxumus weer niet opgestart krijgen , terig bellen met zelfde “technische” dienst en na halfuur geknoei (met o.a de vraag hoelang de kabel is) eindelijk beeld .
Terug naar webside van “Happy Family” voor mij te bellen tussen 13.00 en 16.00 uur .
Nu is het 16.30 en wacht nog steeds braaf thuis (ondertussen een gevangenis) .
Misschien vanavond TV of niet ????????????????? (doet hij het of doet hij het niet)
Ben dan ook van plan als probleem niet voor volgende woensdag opgelost is naar een advocaat te gaan en een ingebrekestelling uit te voeren .
Waarschijnlijk trekken ze daar bij Proximus ook geen bal van aan .
P.S. De rekening voor deze maand wel gekregen (daar géén problemen)
P.S Klacht indienen ? Steeds kom je uit bij de schitterende diensten van de “technische dienst .