Beantwoord

Omwisselen afstandsbediening V5


Reputatie 2

Goede morgen,

 

Van mijn afstandsbediening voor mijn decoder V5 werken enkele knoppen niet meer.

Kan deze worden omgeruild (met BPost verzonden ?)

Bedankt en groetjres,

Marc 

icon

Beste antwoord door jonathandr 26 April 2021, 13:04

Bekijk origineel

13 reacties

morgen komen de prox forummedewerkers terug langs hier om dit verder voor u te regelen.

Reputatie 7
Badge +4

Goede morgen,

 

Van mijn afstandsbediening voor mijn decoder V5 werken enkele knoppen niet meer.

Kan deze worden omgeruild (met BPost verzonden ?)

Bedankt en groetjres,

Marc 

hi, ik stuur je de afstandsbediening op via bpost

Reputatie 2

Bedankt voor de snelle service !!

Beste,

onze afstandsbediening (V5) werkt niet meer, is het mogelijk om dit om te ruilen met een nieuw exemplaar?

 

dank bij voorbaat.

Reputatie 7
Badge +3

@sb1981 

Kan er morgen of maandag iemand van Bpost langskomen met een nieuwe afstandsbediening? 

je mag nog een GSMnr toevoegen op je profiel.

 

Groeten

Geert

Beste,

 

we hebben de nieuwe afstandsbediening ontvangen, maar hoe kunnen wij de oude terugsturen. 

ik heb gelezen dat we een voucher zouden ontvangen via mail hiervoor maar ik vind deze niet terug bij onze mails.

 

Groeten

Afstandsbedieningen moeten niet meer teruggestuurd worden.

Beste,

De Zaptoets(+/-) om door de zenders gaan van onze afstandsbediening (V5) werkt niet meer, is het mogelijk om dit om te ruilen met een nieuw exemplaar?

 

dank bij voorbaat.

FYI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reputatie 6
Badge +3

@Marijke_019 kan u uw klantennummer of lijnnummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we kijken of we een nieuwe naar u toe te sturen.

bedankt voor de info

@YorickP Beste, ik heb mijn gegevens in mijn profiel vervolledigd.  Hopelijk kan u hiermee aan de slag, alvast bedankt voor de hulp en opvolging.

Reputatie 6
Badge +3

@Marijke_019 een nieuwe afstandsbediening is onderweg, hij zou normaal gezien morgen(23/02) geleverd worden.

Reageer