Goede morgen,
Van mijn afstandsbediening voor mijn decoder V5 werken enkele knoppen niet meer.
Kan deze worden omgeruild (met BPost verzonden ?)
Bedankt en groetjres,
Marc
Goede morgen,
Van mijn afstandsbediening voor mijn decoder V5 werken enkele knoppen niet meer.
Kan deze worden omgeruild (met BPost verzonden ?)
Bedankt en groetjres,
Marc
morgen komen de prox forummedewerkers terug langs hier om dit verder voor u te regelen.
Goede morgen,
Van mijn afstandsbediening voor mijn decoder V5 werken enkele knoppen niet meer.
Kan deze worden omgeruild (met BPost verzonden ?)
Bedankt en groetjres,
Marc
hi, ik stuur je de afstandsbediening op via bpost
Bedankt voor de snelle service !!
Beste,
onze afstandsbediening (V5) werkt niet meer, is het mogelijk om dit om te ruilen met een nieuw exemplaar?
dank bij voorbaat.
Kan er morgen of maandag iemand van Bpost langskomen met een nieuwe afstandsbediening?
je mag nog een GSMnr toevoegen op je profiel.
Groeten
Geert
Beste,
we hebben de nieuwe afstandsbediening ontvangen, maar hoe kunnen wij de oude terugsturen.
ik heb gelezen dat we een voucher zouden ontvangen via mail hiervoor maar ik vind deze niet terug bij onze mails.
Groeten
Afstandsbedieningen moeten niet meer teruggestuurd worden.
Beste,
De Zaptoets(+/-) om door de zenders gaan van onze afstandsbediening (V5) werkt niet meer, is het mogelijk om dit om te ruilen met een nieuw exemplaar?
dank bij voorbaat.
FYI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
bedankt voor de info
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.