Skip to main content

Na jaren trouwe dienst geeft het aan/uit knopje het begeven op de decoder, wij gebruiken dit knopje nogal veel om de decoder uit te zetten ipv de afstandsbediening.

Het gaat hier over een V5 compact decoder.

Kunnen jullie eens kijken wat er mogelijk is het gaat hier over een huur decoder, alvast bedankt.

 

@schaap69 

Als de PX moderatoren hier de draad opnemen kunnen ze je V5compact decoder omruilen, die wordt gratis opgestuurd via Bpost.


@schaap69 Er zal woensdag een nieuwe decoder geleverd worden in de groentenwinkel in de Oostendestraat. Je ontvangt nog een bevestiging per sms en de documenten om de andere terug te sturen komen via mail. 


@HadewychT bedankt voor de snelle interventie, ik heb nog een ander vraagje.

Vanmorgen rond 10 uur heb ik netflix uit mijn bestaand pack gehaald, en alles is goed verlopen volgens mij.(netflix is stopgezet want daarvan heb ik mail)

Als ik nu kijk onder mijn account zie ik niets meer staan van pack enkel nog mijn gsm als mobile flex S.
Klopt het dat het systeem wat tijd nodig heeft om alles over te zetten of is er iets fout gelopen?


@schaap69 Ik zie hier enkel de opzeg van Netflix dus vermoed dat het wat extra tijd nodig heeft om goed weergegeven te worden in je MyProximus.

@HeidiE Kan jij dit voor de zekerheid nog even bevestigen en nakijken of ik niets fout heb gezien ? 


Zal wel goed komen, op dit moment zie ik enkel dit.

Ik zal het de komende dagen opvolgen of het in orde komt, maar als het systeem erachter juist zit komt het wel goed :)


Reageer