Vraag

Omruilen TV-box

  • 25 July 2023
  • 25 reacties
  • 414 Bekeken

Reputatie 1

Na telefonisch contact werd er mij beloofd dat er een nieuwe Android TV-box zou opgestuurd worden, dat is nu 14 dagen geleden en ik wacht nog steeds.

In de opvolging is het opsturen van de box verwijderd ????

Mijn Android TV-box werkt slecht, problemen met het geluid, bij opnames valt het beeld soms weg of het geluid, het geluid springt ineens heel hard op na doorspoelen van opname, groen scherm enz.

Graag dringend een andere box.

 


25 reacties

Reputatie 1

Al de medewerkers zijn in verlof denk ik, de chat werkt ook hopeloos.

Reputatie 7
Badge +3

@MarcVB 

ik zie ook niet dadelijk een order voor verzending nieuwe V7

ik zal de oude, defecte  opzeggen en een nieuwe laten opsturen (voorziene levering 29-7).

Je ontvangt per mail een label om de oude via bpost terug te sturen naar proximus

groetjes

Tina

 

Reputatie 1

Dank u, prima oplossing

Reputatie 4
Badge +2

vraagje: weet men zeker dat de V7 defect is, want de problemen die u hebt zijn courante problemen van de V7 die men blijkbaar niet opgelost krijgt en die we nog regelmatig op dit forum lezen. 

Reputatie 1

vraagje: weet men zeker dat de V7 defect is, want de problemen die u hebt zijn courante problemen van de V7 die men blijkbaar niet opgelost krijgt en die we nog regelmatig op dit forum lezen. 

 

Ik krijg een nieuwe box, ik schrijf het resultaat op het forum, positief of negatief.
De problemen zijn al een hele tijd bezig , vanaf dat de box ‘energie vriendelijk’ is beginnen opstarten’ hebben we meer en meer een groen scherm.

Welke softwareversie heb je dan op die v7?

Reputatie 1

Op de oude is het app versie 5.120.5

De nieuwe heb ik nog niet, daar moet ik de ganse dag voor thuis zijn, wordt geleverd via Bpost.

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt dat je je bevindingen van de V7 op het forum zal zetten. Leerrijk voor iedereen. Ik heb het nog altijd bij de 5compact gehouden (geen problemen) omdat ik hier toch veel frustrerende zaken lees over de v7; we lezen natuurlijk niets over al diegenen met v7 waar het goed gaat. Bedankt voor je reactie.

Op de oude is het app versie 5.120.5

De nieuwe heb ik nog niet, daar moet ik de ganse dag voor thuis zijn, wordt geleverd via Bpost.

laat dan ook eens bij gelegenheid weten als je wilt, of er al een recentere versie staat op de nieuwe die je zal ontvangen.

Reputatie 1

Nieuwe TV-box ontvangen met dag vertraging.

Alles werkt terug prima voor de moment.

De app versie is momenteel 5.120.3 en die werkt beter dan de 5.120.5

Tv en surround systeem starten terug samen op, vorige situatie: surround moest apart opgestart worden.

De melding dat mijn TV-box energie sparend opstart is ook weg.

Eigenlijk spijtig dat PX nergens vermeldt wat een nieuwe software versie eigenlijk zou moeten oplossen.

Er werd hier wel vroeger een sticky “V7 stand van zaken” opgemaakt om o.a zo’n zaken te melden.

Nochtans een heel mooi initiatief maar er moet natuurlijk iemand van PX zich daarmee kunnen bezig houden om dit bij tijds up te daten.

Nieuwe TV-box ontvangen met dag vertraging.

Alles werkt terug prima voor de moment.

De app versie is momenteel 5.120.3 en die werkt beter dan de 5.120.5

Tv en surround systeem starten terug samen op, vorige situatie: surround moest apart opgestart worden.

De melding dat mijn TV-box energie sparend opstart is ook weg.

M.a.w. de oude software versie werkt beter dan de nieuwe!
En wat als de update arriveert? Terug naar af?

Daarvoor zou je eerst moeten weten wat de nieuwe versie opgelost heeft of zou moeten oplossen, is dat doel wel bereikt dan hebben zal een zeker stap in de goede richting bereikt en kunnen ze dan zich toespitsen op de hierdoor ingeslopen  bug  die er ook uit te kunnen verwijderen. Maar als het doel niet bereikt werd en daar bijkomend nieuwe bugs veroorzaakt heeft dan kan je inderdaad concluderen dat ze een serieuze stap in de verkeerde richting gezet hebben.

Reputatie 3
Badge +1

Groen scherm wijst eerder op een HDMI handshake probleem, vaak voorkomend bij Philips tv’s. Heeft eigenlijk niets met de v7 decoder te maken. Hier staat alles qua spaarstand uit op de v7 zodat je onmiddellijk beeld hebt bij het aanzetten van de TV.

Reputatie 1

Groen scherm wijst eerder op een HDMI handshake probleem, vaak voorkomend bij Philips tv’s. Heeft eigenlijk niets met de v7 decoder te maken. Hier staat alles qua spaarstand uit op de v7 zodat je onmiddellijk beeld hebt bij het aanzetten van de TV.

Ik heb een Sony tv

Momenteel werkt alles nog prima.

Automatische update heeft geen nieuwe installatie gedaan, versie 5.120.3 is blijven staan.

Reputatie 1

PROXIMUS LEZEN JULLIE MEE?

Het geluidsprobleem is er terug 😤😤.

De update van app versie 5.120.3 naar 5.120.5 is deze nacht gebeurd.

VERSIE 5.120.5 met de energie vriendelijke opstart geeft problemen met het geluid.

WAT NU?

Reputatie 1

Nieuwe TV-box ontvangen met dag vertraging.

Alles werkt terug prima voor de moment.

De app versie is momenteel 5.120.3 en die werkt beter dan de 5.120.5

Tv en surround systeem starten terug samen op, vorige situatie: surround moest apart opgestart worden.

De melding dat mijn TV-box energie sparend opstart is ook weg.

M.a.w. de oude software versie werkt beter dan de nieuwe!
En wat als de update arriveert? Terug naar af?

 

Inderdaad terug naar af 😤, update is binnen 😢

Reputatie 1

Bij het schakelen tussen twee posten hoor je een harde krak door mijn surround systeem.

Met mijn systeem is niets mis op app versie 5.120.3 waren er geen problemen.

Ik ken dat al, ‘Het zal uw surround zijn mijnheer’, dat is het dus niet!!!

Reputatie 1

De rare schermen die ik kreeg zijn weg, toch iets dat beter is.

Van Discovery naar een andere post schakelen geeft het meeste geluidsproblemen.

 

Badge

Beste,

 

ik heb vrijdag een nieuwe tv box v7 telefonisch besteld. Maar heb daarvan geen mail of bevestiging gekregen. De oude werkt niet meer dus zit ik zonder tv. Mijn vraag is wnr de nieuwe zou toekomen.

mvg

@Kevinho77 

Ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Badge

Ik heb alles ingevuld en opgeslaan @Martin 

Badge

Is er iemand die mij kan helpen? @Martin of andere moderator?

Gewoon afwachten tot iemand van de PX moderators reageert 

Reputatie 7
Badge +5

@Kevinho77 Ik zie dat je nieuwe decoder vorige week vrijdag is geleverd.

Reageer