Beantwoord

omruile tv box

  • 5 June 2023
  • 13 reacties
  • 316 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb zo net aangemeld om mijn tv box te ruilen voor de nieuwe Android . Ik heb de mail helemaal in het Frans gekregen . Zou dat mogelijk zijn in het Nederlands te krijgen ? Plus de codes op mijn huidige te verzenden via b post , ik heb geen printer .kan ik het gewoon niet binnen doen bij Proximus zelf ? En wat moet ik juist opsturen ? Welke stukken zodat ik zeker niks vergeet . 

icon

Beste antwoord door nicolas7 6 June 2023, 14:46

Bekijk origineel

13 reacties

ter info

ivm retourlabels om oud toestel terug te sturen :

Kun je het label niet uitprinten!  Als je MyProximus hebt, toon dan de digitale barcode in MyProximus (in de MyProximus-app, tik op je profielicoon en Opvolging) wanneer je naar een bpost in je buurt gaat.

Stop al je toestellen in een kartonnen doos, zonder andere accessoires. Sluit de kartonnen doos en kleef het label op de doos, voor je decoder is dit dus de decoder zelf + zijn voedingsadapter.

Ga zo snel mogelijk naar een bpost in je buurt en geef het pakket gratis af.

Reputatie 2
Badge

Oké ik heb deze middag Disney aangevraagd ook maar nog geen instructies gehad . Kan Da lang duren ? 

Reputatie 2
Badge

Ik heb Disney gepakt dus en kreeg hierdoor de optie om gratis mijn box om te ruilen . Nu staat op papieren eenmalige vergoeding 49 euro voor de box . Terwijl duidelijk op tv stond dat het gratis was door Disney te nemen . Nog steeds niet gehoord over Disney activatie . Kan dat eens worden nagekeken ? Ik heb die box ook alleen maar omgeruild omdat de optie nu gratis was en ga er dus geen 49 euro voor betalen .

Als je daar gratis recht op hebt zullen de PX medewerkers dit morgen wel rechtzetten.

 

Ik heb Disney gepakt dus en kreeg hierdoor de optie om gratis mijn box om te ruilen . Nu staat op papieren eenmalige vergoeding 49 euro voor de box . Terwijl duidelijk op tv stond dat het gratis was door Disney te nemen . Nog steeds niet gehoord over Disney activatie . Kan dat eens worden nagekeken ? Ik heb die box ook alleen maar omgeruild omdat de optie nu gratis was en ga er dus geen 49 euro voor betalen .

@PROXIMUS_MEDEWERKERS nicolas7  heeft ook een aparte post opgesteld hieromtrent

→ disney plus gratis omruil tv box | Proximus Forum

Reputatie 2
Badge

Via de chat geprobeerd . Als ik de nieuwe box heb gaan ze het recht zetten zodat ik ze niet hoef te betalen . Hopelijk dus … maar in de eerste plaats dus Disney plus besteld en heb nog altijd geen inlog gegevens … 

Reputatie 2
Badge

 

Reputatie 7
Badge +5

@nicolas7 Mijn collega’s zijn na 00.00 niet meer aanwezig. Is dit ondertussen in orde? 

 

Reputatie 2
Badge

Ik heb vandaag iemand gesproken. Zou 48 u kunnen duren eer Disney ook echt kan gebruikt worden dus ik wacht vandaag nog af …. En qua de prijs van die omruiling die zou ik gratis krijgen omdat het inbegrepen is bij Disney . Hebben ze mij ook beloofd dus zal zien . Morgen word de nieuwe geleverd . Toch bedankt 

Beste,

Troost. Ik heb ook mijn brief in het Frans gekregen, zoals nicolas7. Dan heb gechat met Proximus. En dan zeggen u, ge wilt en het Nederlands. ok. Daarna krijg een email van Proximus in het Nederlands met dezelfde bijlage in het Frans.

Ik heb Disney+ genomen en ik moet oude TV BOX omruilen. Ik had TV Decoder V5 CISCO Ref: 16020116

In de lijst dat ik moet terugsturen staat er TV Box-16020114 Dat komt niet overeen. Is dat een probleem? . Ik moet dat terugsturen naar P/A CX Proximus  (000984) Rue de Rabiseau 14, 6099 Charleroi.

 

Reputatie 2
Badge

Ik heb maandag omruiling aangevraagd . Tis vrijdag en het is bij hun nog niet eens verzonden …. Heel goeie klantenservice … mijn nummer klopt wel dus kan u niet helpen wat dat betreft . Succes 

Reputatie 7
Badge +5

@nicolas7 Je omruiling is effectief op 05/06 door gegeven. Ik vermoed dat er iets fout is gelopen bij Bpost.

Reputatie 2
Badge

@DaisyS je kan moeilijk altijd alles op de post steken . Het is nog niet eens verzonden dus … 

 

Reageer