Skip to main content

Nogmaals een noodkreet!!!

Yelo play, vrtnu, vtmgo, werken allemaal perfect.

Enkel proximus…

Oeps, er kan geen verbinding worden gemaakt ! Omwille van uitzendrechten kunnen we enkel toegang geven tot de app binnen de Europese Unie. Geef de app toegang tot (geo)lokalisatie. Anders heb je geen toegang tot de app behalve als wifi geactiveerd is.

En hier is alles geactiveert.Dit is nu de 2de week...

Ja ik dacht omdat ze dit hier zo dikwijls benadrukten dat dit wel een rol speelde voor de goede werking!


Hier ben ik nog eens…

Nog steeds werkt dat niet.

Zal ik een beetje helpen?

Als ik een vpn verbinding installeer en een server van nederland gebruik werkt het terug.

Dus de Canarische eilanden zijn niet meer opgenomen in de rechten!!!

Chatten lukt weeral niet…

Kunnen of willen ze  dit niet oplossen??


@andreas48 :Dat is duidelijk een geval van geoblocking. Het onmogelijk maken van het bekijken van materiaal in een bepaald land. Want wanneer je zoals ik zei een VPN gebruikt uit een ander land heb je geen probleem. Je zou ook nog eens je VPN op Spanje kunnen zetten. Het rare is dat je op de website van Proximus niets terugvind over de beperking. De Canarische eilanden maken deel uit van de Europese Unie. Onderdeel van Spanje. Dat is wat er staat in de algemene voorwaarden: https://www.proximus.be/dam/jcr:71f0d9df-513f-4cb0-96e3-5111cc9b4519/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/gc_Proximus_TV_App_trial_nl_proximus~2019-06-14-14-15-46~cache.pdf. Het is beter dat je ook de naam van community managers vermeld zodat je een grotere kans op een antwoord krijgt.


Ja inderdaad.

Het is wel zo dat het maanden goed gewerkt heeft tot in januari.

En Tenerife hoort wel degelijk tot de  EU.

Ik heb nu al weken langs alle mogelijke kanalen proberen dit op te lossen.

Heb weet van een update die tijd en daar zou een fout in zitten.

Niemand die het interesseerd blijkbaar, of ze kunnen het niet.

En wie zijn die community managers?


dat staat naast de naam van de proximus medewerkers aangegeven als ze hier een bericht /antwoord posten, zie voorbeeld hieronder.

 


Ik heb de feedback doorgestuurd naar de betrokken dienst.


Ik zie hierboven 8 maanden geleden….

Ben 2 maanden in Tenerife, de website werkte goed.Sinds verleden week weer niks meer…

Een VPN verbinding via Nederland gaat wel.

Die app. werkt ook nog altijd niet voor mijn android box, wel, wel.


Hier ook al geen reacties…..iedereen corona bij proximus?


Jan 15, zelfde probleem in Chrome op macos 10.13.6


setting in Chrome moeten wijzigen. Weet niet wat Google allemaal uitspookt met locatie gegevens.


Wat betekenen die laatste 2 reacties?


Ondanks Belgie en Wifi; toch zelfde als jouw foutmeldeling. Opgelost door in Chrome localisatie toe te staan. Probleem opgelost


Lokalisatie moet inderdaad opstaan.


Hallo, dat zijn de eerste zaken die je moet nakijken.

Ben “toevallig denk ik” maandag uitgenodigd voor een interview met Milica Pavlović
Product & Solutions Specialist | PSI – PRM.

 

 


Vraag hun eens waarom je bij regionale tv zenders alleen maar je eigen provincie zender kan bekijken. Zeg niet dat ze dit niet mogen wegens uitzendrechten. We leven alle in Vlaanderen en bvb voor radio, radio 2 regionale zenders zijn er geen beperkingen.


Hetzelfde probleem als Spanje en Tenerifé met androidbox.


wordt hier nog dikwijls gemeld en zelf al staat locatie op


Ik vraag al 2 jaar om dat probleem op te lossen….


inderdaad en ook voor de anderen die dit probleem gemeld hebben heb ik nog geen oplossing kunnen vaststellen..


Zullen ze ook niet doen. Ze willen geen concurrentie met hun nieuw decoder.

Naar verluid is dat ook een gewone android box...maar de prijs...

 


Reageer